13 Şubat 2017 Pazartesi

canım kızım 7 yaşında

Canım kızım Bade'm 7 yaşında!!! 6.Ocak.2010 Çarşamba günü sabah 08:30 civarı Ethica Hastanesi'nde Bakırköy'de dünyaya açtın gözlerini... Benim gözlerimi de anne olarak açmamı sağladın. Dokuz ay boyunca beni anneliğe hazırladın. Sayende anne olmanın keyfini yaşadım canım kızım.

                           
İlk aylarda biraz sıkıntı yaşasam da hamileliğim rahat geçti. Bol bol temiz hava aldım, yürüdüm. Karnım burnumda çalıştım, araç kullandım. Hem de aktif bir şekilde içeride, dışarıda çalıştım seninle. Belki de bu yüzden arabayı ve gezmeyi çok seviyorsun bebeğim.



Ben seninle anne oldum, baban seninle baba... Biz de seninle bir aile olduk. Bir yaşına gelene kadar uykusuz geceler, yaramazlıklar, ara sıra huysuzluklar derken sen bize, biz de sana kısa sürede ayak uydurduk. Tatil planlarımıza, iş seyahatlerimize katıldın, çok da iyi performans gösterdin. 
Bir yaşından sonra çanta sevdası başladı sende. Kolunda çantan, elinde bebeğin bir gayretle yürüdün meleğim. Anaç ve korumacı bir kişiliğin varmış meğer... 
Bu yıl daha da bir büyüdün gözümde! Abla oldun! Ablalık sana çok yakıştı. Oyuncak bebeğini taşırken mutluluğun, evcilik oynarken bebeklerine mama yedirmen, onları uyutman senin ne kadar da tatlı bir abla olacağının işareti imiş meğer...



Sen benim tatlı minik -en iyi- arkadaşım, dostum, sırdaşım oldun. Moralim bozuk olsa senin gözlerine bakıp 'aman boşver'' dedim ben sana. Seninle mutlu olmanın keyfini çıkarmaya çalıştım. 
Eğer evde bir şeyler yaptık ve ben yorulduysam ''hadi anne dışarı çıkalım, havamız değişsin'' dedin sen bana hem de daha 3 yaşında iken!
Seninle bol bol oyun oynadım. Doyasıya... Neredeyse iki yıldır çok fazla bebek ve evcilik oynamıyoruz ama farklı şeyler yapıyoruz artık. Kitap okuyoruz, dans ediyoruz, sohbet ediyoruz bol bol... 

Beraber kek yapmak, bulaşık makinesini boşaltırken bana yardım etmen, saçlarını taramak, en sevdiğin yemeği hazırlamak beni ne kadar çok mutlu ediyor bir bilsen...



İki farklı doğum günü partisi organize etmeye çalıştım sana bu yıl. Sürpriz partimizi gerçekleştirebildik sadece... Hava şartlarından dolayı diğer partimiz iptal oldu. Sürpriz parti senin için gerçekten çok güzel oldu, komşularımız ve arkadaşların geldi.  İnstagram @pinkpartyconcept Özlem hanımdan edindiğim bu güzel balonlar ise seni mutlu etmeye yetti bile. Hatıra fotoğrafların, yeniden çıkacak olan dişlerin, güzel gülüşün ve yeni yaşın kutlu olsun canım kızım.
                          




Seninle beraber her şey çok keyifli. Gülen yüzün, tertemiz kalbin dünyamızı aydınlatıyor. İyi ki varsın. 
Babana ''iyi geceler'' dedikten sonra bana gelip ''babamla bir şey konuştuk, özel'' demen, ona gidip en çok onu sevdiğini, bana gelip en çok beni sevdiğini söylemen ne tatlı...
Seni her zaman, her ne olursa olsun hep çooooook seviyoruz.
Anne olduğunu da görelim, oyuncak bebeklerine teyzelik yaparken bebeklerine baktığımız gibi gelecekte mutlu yuvanda da seni ve evlatlarını sevelim.







10 yorum:

  1. Nice güzel yaşların olsun Bade:)

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yıllar diliyorum Bade'ye Elifcim öpüyorum sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu seneleri olsun cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel Badeye mutlu yıllar dilerim herşey gönlünce olur inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Mutlu seneler. Rabbim sağlıklı ömürler versin inşallah bütün evlatlarımızla birlikte bade ye de... (Nermin Tunalılar)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu seneler. Rabbim sağlıklı ömürler versin inşallah bütün evlatlarımızla birlikte bade ye de... (Nermin Tunalılar)

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu yılları olsun Bade prensesin :)

    YanıtlaSil
  8. nice güzel sağlıklı mutlu yaşları olsun güzel prensesin

    YanıtlaSil
  9. mutlu yaşlar , ne kadar da tatlı olmuş

    YanıtlaSil
  10. Mutlu ve sağlıklı yaşları olsun Bade'nin ♥

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..