29 Nisan 2013 Pazartesi

aile saadeti


Hafta sonu ablamın İstanbul'a gelmesi ve ikametini bizim ev seçmesiyle ailenin odak merkezi 
bizim ev oldu :)
Badem sayesinde artan bize ayırdığı vakit ve ziyaretleriyle bizi onurlandırıyor 

Burada bademi kıskandığımı söylemeden de geçemeyeceğim...

Sayesinde biz de nasipleniyoruz :))

Böyle aile - akraba ziyaretiyle dopdolu hafta sonunda uzun sofralar kuruldu, uzun uzun masa başı sohbetleri yapıldı.

sabahlara kadar oturuldu :))
bol bol kahve tüketildi, kahvesiz kalmamak için ikişer paket kahve stoklandı 

Çatı Katı'nın kalpli irmik tatlılarından yapıldı
komşu fırın bademli kurabiyeler num num 

aile sohbetinin unutulmazı ise;
kuzenimin 1994 yılına ait video kayıtlarını ortaya çıkarması oldu 
Hep beraber izledik, duygulandık













19 yorum:

  1. Sefanız olsunn :)
    İstanbula gelince ben de ikametgah olarak sizin evi mi seçsem diye düşündüm ;)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Bu sofralara bende katılırım :))

    YanıtlaSil
  3. hm ne güzel birlikte vakit geçirmişsiniz:)Sefanız olsun canım :)

    YanıtlaSil
  4. Allah ağzınızın tadını bozmasın...Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. afiyetler olsun....
    herşey harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. aile başkadır çok başka..
    her an bir anıdan ibaret bademcim ;)


    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok haklısın hele ki aile büyükleri hayatta değilse ...

      Sil
  7. Maşallah Allah ağzınızın tadını bozmasın...Herşey çok güzel görünüyor canım sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Aile toplantıları , helede böylesi nefis sofralar etrafındaki toplantıların tadı damağında kalır insanın..Hem muhabbetlerden ötürü hem de sofradan ötürü:))Afiyet şeker olsun..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Canım çocuklar doğunca aile fertleri bizim pabucumuzu dama atıyor ben kabullendim artık :D En sevdiğim şeydir toplu aile yemekleri,masa bal
    şı sohbetler vede sabahlamak :) Aile varsa işin içinde herşey ve hergün güzel demektir..Çok çok sevindim senin adına empati kurdum bir anda :)
    Aile bağlarınız nesiller boyu iç kopmasın inşallah ..Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masa başı sohbetlerine ben de bayılırım, sabahlamayalı (sohbet için) çok uzun zaman olmuştu, iyi geldi :)

      Sil
  10. Merhabalar,
    Bloğunuzun yeni izleyicisiyim ve çok beğendim :)
    Güzel bir yazı okudum :))) Mutluluklar diliyorum ailenizle,
    İzlemeye aldım, bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mutlaka ziyaret edeceğim...

      Sil
  11. allah ağız tadınızı bozmasın
    neşeniz daim olsun

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..