19 Nisan 2013 Cuma

bir akşam da yemek yemeyeyim dedim




Arkadaşlarımdan hep duyarım
''-Akşamları yemek yemiyorum ...''
Benim hiç böyle bir akşamım olmadı, ben hep yemek yerim :))
Dün akşam yememeye karar verdim.
Hep beraber dışarı yemeğe gitsek de ben yemek yemeyeceğim

Temiz deniz havası aldık, 
Sarayburnu - Cankurtaran - Kumkapı 







Sonuç:


Evet yemek yemedim,
ana yemeği yemedim :))
aperatiflerden mantar yedim,

Hadi bu da affedilir de 
bari o künefeyi yemeseydim !!!!



Deniz havası ve çay ile keyifli sakin bir akşamdı,
hafta içi olduğu için sanırsam ...




bademlebuduk




4 yorum:

  1. o künefe de yenmezse ayıp olurdu ama:)) olsada yesek:)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun canım hiç üzülme çoğumuz aynı moddayız:)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. künefeyi kimse reddedemiyor galiba;
    kendimi iyi hissettim şimdi, teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..