17 Nisan 2013 Çarşamba

ofis modası # 1



Çalışan kadının pazartesi sendromu hariç 
Her Sabah yaşadığı 
'bugün ne giysem sendromu'   da var.

Zor başlayan sabahlarda; 
bir türlü şekil almayan saçlar, 
kaybolan makyaj malzemeleri, 
kaçan çoraplar ile macera devam eder.

Çantalar değişir, ayakkabılar raflardan çıkar. 
Giymeye karar verdiğiniz ayakkabı hep en geridekidir. 
Ya pantolon kirli sepetindedir. 
Yada gömlek ütülenecekler arasındadır.

Biz kadınların giyinmesi 5 dakika, 
ne giyeceğimize karar vermemiz 35 dakika !!!

Kadın nüfusunun hatırı sayılır yoğunluğu olan ofisimizden karelerle sizi başbaşa bırakıyorum...

Bu hafta ne giydik ???
















  




Ofisin en çok beğenilen ayakkabıları:






14 yorum:

  1. aa hepsini çok beğendim eteklerinizde ayrı bir cici..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sizde yeni post göremiyorum bu ara ??

      Sil
  2. çok güzel bir post olmuşş ayakkabılar benim de favorim :))

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılar süpermiş:) Aynı beni anlatmışsın:)

    YanıtlaSil
  4. her sabah aynı sendrom :)))

    YanıtlaSil
  5. 1. eteğinin rengi çok ttatlı :)

    YanıtlaSil
  6. canım her kombın cok sıkkk :) keşke bnede çalışıyor olabılsemde cıcı gıyınsem :)

    YanıtlaSil
  7. ayakkabılar ve fiyonklu gömlek muhteşem :)

    YanıtlaSil
  8. fiyonklu gömlek benim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. babetler çok şık cnm :)sevgiler..
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. ofis modasın yine herzamanki gibi bir harika :=)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..