25 Nisan 2013 Perşembe

Erenköy - Sırma Pastanesi - 23 Nisan


Erenköy İstasyon caddesi...  bilenler bilir, 

Cami - kız  meslek kursu - Panayır - Şarküteri - Fırın - Mahalle Kahvesi - Tilla profiterol - Panpi Pide - 
Sırma Pastanesi

Eskiden Kerim Pastanesi vardı
ekleri meşhur, poğaçası meşhur
Kerim pastanesi uzun zaman önce kapandı :(
Şimdilerde Bind olarak devam ediyor.
Kerim Pastanesi binası bana ne kadar da büyük gözükürdü,
Bu 23 Nisan'da ben de çocuk bayramımı kutlamak için çocukluğumda idim ...


Kerim Pastanesinden sonra ailece ve Erenköy halkı olarak Sırma pastanesine takılır olduk.
Onların da ekleri, ballı pastaları, tartoletleri, poğaçaları ve güler yüzleri bizleri etkiledi ...
Yıllar önce babamın sık sık alışveriş yaptığı,
benim de her Erenköy ziyaretinde uğradığım pastaneyi ve mükemmel tatlılarını size öneriyorum ;)














işte benim favori lezzetim











tatlılarımızı alıp eski Sabit pazarın yerinde olan
DEFNE PARK CAFE ye gittik










bademlebuduk





2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..