26 Nisan 2013 Cuma

Tahtakale'yi seviyorum #1

Tarihi yarımada,
Eminönü
Mısır Çarşısı
veeee
Tahtakale

Siz Tahtakale'yi gezer misiniz? 
oralarda gezmeyi çok severim
havalar hazır ısınmışken bir tur atıverdim

hem iş hem alışveriş

taze taze baharatlar, mis gibi şarküteriler, kuruyemişler
son moda takılar

işte bol bol fotoğraf 









vamp kolyeler,
yaklaşanı çizerim !!!




ikili tencere takımları çok güzel 
Fiyatları 150 TL kadar 



nostaljik kahve takımları
türk kahvesi severlere 



Kuru Kahveci Mehmet Efendi önünde yine 
metrelerce kuyruk vardı
beklemeye değer ...

Kuruyemişler mmm nefisss




maşallah 








bademlebuduk

17 yorum:

  1. bende seviyorum...
    en güzel ciicler orda valla :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım,
    Bloğunu çok beğendim takibe aldım. Bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. Yazın kızımın mezuniyet töreni için geleceğim,tahtakaleye gimeden olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah, bizim daha çooookkk var o günlere

      Sil
  4. Güzel görüntüler canım..Tencereler çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tencerelere ben de bayıldım, yemelik değil izlemelik sanki

      Sil
  5. Bende o çevrede işyeri olan biri olarak çok seviyorum. Herşey elimin altında. Geldiğinde beklerim canım. ;-) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. davet için teşekkürler, umarım :)

    YanıtlaSil
  7. Böyle bir yer sevilmez mi...ben günlerce gezerim herhalde...

    YanıtlaSil
  8. tahtakaleye gitmek istiyoruuum, burası tam benlikmiş, sabah girsem akşam anca çıkarım hiç de sıkılmam:)) mavi kolye vampirlere karşı heralde:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) yaklaşanı çizerim imajı verdi bana :)))

      Sil
  9. penguen tencerelere bayıldım çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..