27 Şubat 2017 Pazartesi

Baby & You dergisi Şubat sayısı

Şubat ayı Baby&You dergisini okudunuz mu? Şubat ayı için etkinlik önerilerimi dergide bulabilirsiniz. Bu ay 21. sayfadayım...

blogger anne

Sömestr tatilini de bitirdiğimize göre yeni eğitim-öğretim yılında tüm öğrencilere başarılar dilerim. Bugün benim kızım da okulda ilk değerlendirme sınavına girecek. Onu çok heyecanlandırmadan değerlendirme sınavına hazırladık. Sınavı ben kazanır mıyım acaba diyerek okula gitti. Amacının kazanmak olmadığını söylememize rağmen aklı biraz karıştı. Ancak hiç ama hiç heyecan yaptırmamak için konunun üzerinde çok durmadık. Sınav için değil, öğrenmek için çalıştı evde.
Bakalım, sonuçları merak ediyorum. ama en çok da sınav esnasında neler yapacak onu merak ediyorum.

Mart ayında yeni yazı ile yine Baby&You dergisindeyim. Mart ayında geçtiğimiz bir yıl içinde edindiğimiz tecrübelerden bahsediyor olacağım. Acaba neler var yeni sayıda????









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..