3 Mart 2017 Cuma

İki Çocukla Hayat: yemek ve üst değiştirme

Bebekle hayat çok keyifli, gelsenize... İkinci bebeğim de olsa sanki ilk bebek gibi zorlandığım zamanlar oluyor. Özellikle üstünü giydirmek ve beslenme saatleri beni yorabiliyor zaman zaman. Anne olmadan bilemeyeceğiniz zorluklar var. Annelik her zaman toz pembe değil :) İşte bizim evin halleri:

bebekle hayat, videolu yazı, vlog

Güne erkenden başlamak zorlukların başında geliyor benim için. Zaten geç saatlere kadar uyuyan bir insan değilim ama gün ağarmadan uyanınca ne kadar erken yatarsam yatayım uykuma doyamıyorum. Tam kapasite enerji ile uyanmış yaramaz bebeğim ile güne erkenden başlıyoruz. Alt değiştirme ve pijamaları çıkarma işi için enerjik olmam lazım...  Eğer bebeğiniz benimki gibi giyinmeyi sevmiyorsa üstünü değiştirirken epey efor sarf edebiliyorsunuz.


Kahvaltı hazırlıkları keyifli, eğer kahvaltısını güzelce yerse Berke, ben de doymuş gibi oluyorum. Buz gibi çayım ile yanında bir şeyler atıştırabiliyorsam şanslıyım. Kahvaltı sonrası oyun saati başlıyor. Belki biraz ablanın odası ziyaret ediliyor, karıştırılıyor. Aman Bade duymasın, aramızda kalsın :) Bade biraz titiz olduğundan kardeşinin odasını dağıtmasından hiç hoşlanmıyor. Normalde kapalı olan kapı, ablası okulda ise bir süre açık kalabiliyor. Ancak Ali Berke'yi ablasının odasında yalnız bırakmam mümkün değil. O dağıtıyor ben bir yandan topluyorum. Küçük kardeş olmanın avantajlarından bir tanesi de ''bol oyuncak'' öyle değil mi? Ablasının havlayan, yürüyen köpeği ile oynamayı çözdü bile Berke! Elinde kumanda, köpek ile oynuyor. En çok da Barbie evini seviyor. Hem ilgisini çekiyor hem de karıştıracak çok şey var evde! Bade'nin de en hassas olduğu oyuncağı olduğundan yanından bir saniye bile ayrılamıyorum... O dağıtıyor ben topluyorum. Yeterince yorulduğunda uyku saati başlıyor... Bebek uyuduğunda annenin aklında türlü türlü soru: yemek mi yapsam, ortalığı mı toplasam, çamaşırları mı assam??? İlk aylarda bebeğim uyurken ben de uyuyordum ama artık bünye alıştı sanırım, uyumuyorum...
Öğleden sonra ablanın da okuldan gelmesiyle biraz beraber oynamaları beni dinlendiriyor. Onları oynarken görmek çok güzel. Zaten Ali Berke ablasının görür görmez çıldırıyor... Çooook seviyor. Ablası da onu...
Yemek saatleri ödev saatlerini kovalıyor ve akşam oluyor... 
Bebekle günlük hayat, neler yapıyoruz? Vidosunun aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.
Çocuklar yemeklerini yedilerse, hasta değillerse bir de ablanın ödevleri tamamsa gelsin evin babası!!! Baba geldiğinde çocuklarla oyun oynarken anne yine faaliyetlerde...
Çocuklar uyuduktan sonra anne baba dinlenme saati ancak başlıyor...
Sizde durumlar nasıl?




4 yorum:

  1. Kolay gelsin gerçekten zor . İkinci çocuktan sonra çok yorulmuştum:)))

    YanıtlaSil
  2. annelere durmak dinlenmek yok Elifcim :-)))

    YanıtlaSil
  3. Ben şu an tek çocukla evde motor takmış gibi dönüp duruyorum dolayısıyla ikinci hiiiiççç aklımda yok. Tuvalete zor gidiyorum baze :) uyuyunca da blog yazıyorum fotoğraf editliyorum. Çocuk işi zor iş :)

    YanıtlaSil
  4. Ah o giydirmek, ah bi de o Bora'nın sinirlenince etrafı dağıtmaları...Normalde de dağıtıyor da evde makine gibi bi o yana bi bu yana koştuğum doğrudur:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..