22 Ağustos 2017 Salı

bebek giyim alışverişi // anne bebek çocuk takım

Bebek ve çocuk giyim alışverişinde nelere dikkat edersiniz? Şıklık mı yoksa bebeğin rahat etmesi mi yoksa fiyat mı ya da başka bir detay mı önemli sizin için? Benim için çocukların içinde rahat edebilmesi ve tabi kumaş kalitesi önemli. Bade'ye bebekliğinde tütüler, naylon kıyafetten abiye türü giysiler, kocaman saç bantları takmak gibi bir adetim olmadı benim... Öncelikle hava alabilen, yumuşak kumaşları tercih ettim hep. Hala da öyleyim... 

instagram butik öneri

Berke için de doğduğunda öncelikle organik kumaşlardan yapılan ürünleri tercih ettik. Hareketlenmeye başladıkça düzgün dikişler, sağlam çıtçıtlar, düğmeler önceliğimiz oldu. Biraz daha fazla hareketlendiğinde de en rahat olacağı giysileri aramaya başladım. Kot pantolon, gömlek vs çok fazla ilgimi çekmedi açıkçası. Bebek dediğin bebek gibi giyinir ama değil mi? 


en tarz bebek kıyafetleri

Ben büyük gibi giyinmesinden öte tarz olmasını tercih ederim. Erkekler mavi, kızlar pembe giyecek diye bir kural mı varmış! Bizde yok! Berke'ye çok renkli ürünler seçtiğim gibi siyah-beyaz tulumları da çok yakıştırıyorum. Bence her renk yakışıyor tüm kuzulara... #berkemstyle etiketiyle instagramda bulabilirsiniz seçimlerimizi.
en tarz bebek kıyafetleri

Çocuklar için genelde instagram butiklerinden kıyafetler alıyorum. En sevdiğim instagram butik ise şüphesiz @yamanscrib 
Yaman'ın annesi oğlunun giyecek ihtiyacı sonucu böyle bir girişimde bulunmuş. Eh ben de bir erkek annesi olduğum için doğal olarak ürünlerine bayılıyorum. Salopetler, tulumlar, tshirtler ve tabi ki meşhur romperler!!! 
romper bebekler için, bebek şalvarı

Yaman's Crib canlı renkleri ve yumuşacık kumaşları ile hareket özgürlüğünü ve tarz kıyafetleri bir arada sunuyor. Hele o romperler yaz kış favorimiz oldu. Fiyatları da kalitesine göre oldukça uygun! Tulumlarda organik akçaağaçtan üretilmiş boyasız düğmeler kullanılıyor. Salopetler ile takım boyunlukları ise genelde bandana olarak kullanıyorum Berke'ye ve çok soruluyor. Hep kulaklarını koruyorum kışın hem de çok şeker oluyor. Yine salopetler ile takım olan önlükleri var. Önlüklerde emzikleri takabileceğiniz bir parça da bulunuyor. Tam anne işi! Girişimci anneleri seviyorum!


anne tavsiyesi

Sadece erkekler için değil tabi ki ürünler. Kız bebekler ve çocuklar için de çok güzel seçenekleri var Yaman's Crib'in. Romperler ve tulumlar kız bebek annelerinin de çok hoşuna gidiyor olacak ki tatlı kızların üzerinde de görüyorum ürünleri. Bade'nin de Yaman's Crib çizgili elbisesi ve takım çizgili çorapları var. Bir de siyah tütü eteği var ki böyle rahat bir tütü etek görmedik biz! Sayfasını mutlaka incelemelisiniz.  

Anne bebek çocuk takım arıyorsanız yine aynı sayfaya bakabilirsiniz. Bizim geçtiğimiz anneler gününde ve şeker bayramında kombinlerimiz yine Yaman's Crib idi. Bayram ziyaretlerinde şıkır şıkır giyinmek yerine böyle penyeler tercih ettik, çok da rahat oldu. Herkes de sordu takımlarımızı :) Babalar için de tshirt olsa idi tam olacaktı Güliz hanım :))))


anne bebek takım kıyafetler


Geçenlerde küçüklük elbisemi Bade'ye giydirdim. Çok mutlu oldu Bade. Annem bana hamile iken Almanya'ya alışverişe gitmiş :) Özenle beklenen, planlı bir bebekmişim ben... Hem bebeklik hem de büyüdükçe giyeceğim kıyafetleri almışlar. İşte bana hatıra kalanlar da genelde yurt dışından alınanlar. O zamanlar ülkemizde çok da kaliteli değildi belki bebek ve çocuk giyim. Ne bir leke ne bir sökük var elbisemde. Şimdi ise seçeneklerimiz o kadar çok ki!!! Çok çok kaliteli ürünler var... Benim bahsettiğim instagram butik de bunlardan benim için en özel olanı... Umarım siz de beğenirsiniz. İnstagram @yamanscrib Sizin başka önerileriniz de varsa yorum olarak yazın ki hepimiz faydalanalım :)
sevgiler. 




2 yorum:

  1. Bence doğru tercihler yapıyorsunuz. Çocuklar için çok önemli detaylar, ama ben şeker şeyleri küçük çocuklara yakıştırıyorum renk ayrımı yapmamanızda güzel bir davranış.Allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  2. ben Berke için seçtiğin kıyafetlere bayılıyorum Elifcim ben de küçükken Arda'yı kırmızılar sarılarla giydirirdim şimdi siyahtan başka ya da koyu renkten başka diyeyim bir şey giymiyor iyi ki hevesimi almışım .-))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..