19 Mart 2021 Cuma

Dünya Uyku Günü

Bugün 19 Mart Dünya Uyku Günü olduğunu biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum, güzel bir sosyal sorumluluk projesi sayesinde öğrenmiş oldum. Yataş bugüne özel #BizDeUyumuyoruz etiketiyle yapılan paylaşımlar için “TEV Korona Kahramanlarına Vefa Fonu”na katkı yaparak bu hareketi destekliyormuş. Tebrik ediyor ve detayları da paylaşarak yazıma devam ediyorum. siz de öze hazırlanan filtre ile destek olabilir


Sağlığımız için gece gündüz çalışan, hayatı pahasına mücadele eden, evinden ve sevdiklerinden uzak kalan uykusuz kahramanlarımız yani tüm sağlık çalışanlarımızın yanında olduğumuzu göstermek için bu gece #BizDeUyumuyoruz etiketiyle paylaşım yapabilirsiniz.

dünya uyku günü


Siz de destek vermek için #BizDeUyumuyoruz etiketiyle, istediğiniz bir fotoğraf ya da video paylaşıp, sağlık çalışanlarının yanında olduğunuzu gösterebilirsiniz. Dilerseniz siz de bugüne özel hazırlanan Instagram filtresini kullanabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. İlk defa duydum. Ayrıca güzel bir sosyal sorumluluk projesi.

    YanıtlaSil
  2. iyi uykular. renkli rüyalar..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..