23 Mayıs 2017 Salı

Tots&More Organik // Kehribar Kolye

Avrupa ve Uzak Doğu'da çok eski bir gelenek ve şifa yöntemi olan kehribar kolyeleri ben de çocuklarım da kullanıyoruz. Özellikle bebeklerde diş çıkarma döneminde rahatlatıcı etkisi ile pek çok anne tarafından tercih edilen kehribarın doğal, gerçek ve tabi ki sertifikalı olmasına dikkat ediyor muyuz? 

tots and more

Yıllar önce yine Tarçın Events davetiyle katıldığım bir toplantıda tanıdığım Serpil hanım, işini titizlikle yapan bir anne. Zaten Tots&More markası da kızı Elif ile doğan ihtiyaçları doğrultusunda gelişmiş. 2014 yılında kendisiyle yaptığım kehribar kolye röportajı yine blogumdan okuyabilirsiniz. Kehribar kolye ve organik ürünler ile başlayan Tots&More markası, şimdi 7 yaşında, yeni markalar ve ürünlerle annelerin ihtiyaçlarını karşılıyor, üstelik Zekeriyaköy'deki mağazası ile annelere ve bebeklere yerlerinde ürünlerini sunuyor. 
kehribar kolye

Serpil hanım markanın 7. yaş kutlamasında sosyal sorumluluk projelerine olan desteklerinden de bahsetti. Hepimizden alkış aldı. Tots&More artık her yıl karının %10'unu çocuklar yararına faaliyet gösteren @hayallergercekolsa2015 projesine ve @koruncuk vakfına bağışlayacağını açıkladı. Bu güzel hareketi ile takdiri hak ediyor bence...

Markanın internet sitesi https://www.totsandmore. om.t / de yakında yeni yüzü ve yenilenen ürün gamıyla karşımıza çıkacakmış. Biraz ipucu istesek de Serpil hanım ser verip sır vermiyor; durum böyle olunca ben de merakla takip edeceğim. Annelerin ihtiyaçlarını bir sitede, tek adreste toplasa nasıl güzel olur, değil mi? Bu yaza yepyeni markalar ve ürünlerle girecek olan Tots&More'a başarılar dilerim.

Yeni açılan Tots&More mağazasını da bu vesileyle gördüğüme memnun oldum. Bahçeköy yolundan mis gibi toprak ve yeşillik kokusuyla keyifli bir yolculuk ardından Zekeriyaköy'e ulaştım. 5. Cadde'de Koza Çarşı'da no:11de bulunan mağaza da çok şık hazırlanmış. Ürünleri tek tek inceledim. Bahçede de kahve keyfi yapmayı ihmal etmedik. Ortam sessiz, sakin ve bol yeşil... Fırsatınız olursa mağazayı da görmenizi öneririm.
tots and more organik



Kehribar Kolye nedir?

Kehribar, kozalaklı ağaçların doğal reçinelerini içeren organik bir maddedir. Taş olmadığından sıcak ve yumuşak bir dokunuşu vardır. Ağır değildir. Amberin sakinleştirici, ağır kesici, spazm giderici, ateş düşürücü etkileri klasik tıp tarafından da kabul edilmekte imiş. Tots&More Baltık amberinin içeriğindeki suksinik asit ve amber asiti doğal antibiyotik özelliği taşımakta. 
Bebek kehribar kolyesini taktığında vücut ısısı ile beraber bir reçine türü olan amberin içindeki şifalı yağlar açığa çıkarak dolaşıma katılır. 
Kehribar kolyeyi kızım ve ben kullanıyoruz. Bebeğim doğduğunda onun da ayak bileğine takmıştım gündüzleri. Büyüdükçe boynunda kullanmaya başladım. Haftada ya da 10 günde bir soğuk su altında kolyeye duş aldırıyorum. Diş çıkarma dönemlerinde faydasını gördüğümü rahatlıkla söyleyebilirim. Ben de geçmeyen baş ağrılarım olduğunda özellikle kullandım ve etkisini fark ettim.
Her kahverengi kolye de kehribar değildir, unutmayalım! Tots&More'da her kolyenin Özel GLT sertifikası bulunuyor. Her bir ürün teste tabi tutuluyormuş. 
tots and more mağaza

Kehribar kolyedeki her boncuk arası düğümlenmiş. koparmayı denedim ama başaramadım. Yine de tedbir amaçlı bebeğimde ilk kullanmaya başladığımda gündüz ve ayak bileğinde kullandım. 

Sadece bebeklere değil, yetişkinlere de uygun modeller var. Anne bebek, anne çocuk takımlar yapabilirsiniz. Hatta babalar için de iyi olur bileklikler! Babalar işten yorgun geldiğinde kehribarın şifalı etkisi ile ''hayatım, bebeğimizi ben doyurayım, uyutayım bugün, kendimi çok iyi hissediyorum'' derler belki! Ne dersiniz, hoş olmaz mı?









5 yorum:

  1. Çok denemek istedim ama diş çıkarma dönemimiz şimdilik rahat geçiyor şükür eğer zorlanırsak aklımda bulunsun Teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  2. Canım iyiki katıldn renk kattın teşekkürler.
    (@tarcinevents)

    YanıtlaSil
  3. olurda ikinci çocuğum olursa aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Selin'e kapalı çarşıdan almıştım. KEşke önce bu yazıyı okusaydım. bizimkinde sertifika falan yok çünkü:(

    YanıtlaSil
  5. Astım hastaları ile troid hastaları için eski hekimler boğaz bölgesinde kullanımlarını önermiş. Ben de küpe ile bir tane yeşil kehribar olarak kolye ucum var.
    Önerdiğim doğal taşlardan biridir. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..