13 Kasım 2017 Pazartesi

çekçekli okul çantası

Okullar açılmadan Bade'nin çekçekli okul çantası talebi başlamıştı. Her okul sezonu öncesi çanta konusu gündeme gelir bizde. Her yıl yeni bir çanta almak taraftarı değilim tabi ki ama Bade bol bol çanta kullanıyor okul dışında da. Bu yıl da çekçekli - tekerlekli çanta istedi...

Okul çantası seçerken, okul alışverişi

Okul yolunda sık sık çekçekli çanta kullanan çocuklar görüyoruz. Son yıllarda veliler de çocuklar da yük taşıma istemiyorlar haklı olarak. Bade'nin çanta isteğine olumlu cevap vermesem de internetten çanta araştırmalarını yaptım. Aklımda zaten birkaç marka vardı, indirimleri takip ettim. Bizim için en uygun olan çantayı kalemlik.com da buldum. Lisanslı, çekçekli okul çantasını sipariş verdim.


Okul çantası seçerken;


  • Çantanın ağırlığı  -hafif bir çanta tercih ediyorum çünkü zaten içine eklenecek kitaplar ve defterler ile çocuk için fazla ağırlık olmasını istemiyorum-
  • Bölmeleri  -çantadaki bölmeler aradığını bulmayı kolaylaştırıyor, kendi çantalarımda da hep bölmeli modelleri tercih ederim-
  • Sırt ve bel desteği  -çantanın sırt bölümündeki sünger desteği çanta içindeki kitapların sırta temasını engelliyor-
  • Ayarlanabilir askı  -kış aylarında mont ile yaz aylarında ise tek bir bluz ile taktığında omuzlarını sıkmayacak, bunaltmayacak ayarlanabilir askı tercih sebebi-
  • Çekçekli çantalar  -tekerlekli çantayı sürüklemek hem yük taşımaması hem de keyfi sebebiyle tercih ettim. Çekçekli kullandığımız zaman askıları yere sürünmemesi için iç kısma alabiliyoruz. 



Bu yıl da kaliteli bir çanta için alışverişimizi yine buradan yaptık. Hem indirimlerden faydalandık hem de hızlı ve güvenli gönderi sayesinde siparişimize çabucak kavuştuk. 








8 yorum:

  1. çok şirin güle güle kullansın prenses :)

    YanıtlaSil
  2. Sırf o askılar yere sürünür diye çekçekli çantayı tercih etmemiştim oğluma. Baya da aklı kaldı :) Güle güle kullansın Bade :)

    YanıtlaSil
  3. Bizim çocukluğumuzda da olsaydı keşke çekçekli çantalardan... Çanta taşıyacağım diye ne sırt ağrıları çekmiştim :(

    YanıtlaSil
  4. çocuklar için gerçekten işlevsel oluyor kullanmaları bana göre sağlıklı da

    YanıtlaSil
  5. çocukların çantaları o kadar ağır ki, taşıyabilmelerine hayret ediyorum. Çekçekli çantalar iyi bence, çok iyi yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin çantası,güle güle kullansın prensesimiz😊

    YanıtlaSil
  7. okul çantası çok şık ve tam kız çocuklarının aşık olacağı cinsten :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..