26 Şubat 2015 Perşembe

Oshadhi Türkiye Aromaterapi

Aromaterapi bakım ve masajlar benim favorilerim arasında. Her fırsatta aromaterapi masajı yaptırmaya çalışırım. Kokuların ve bitki yağlarının şifasına inanırım. 

Aromaterapi

Bu ay içinde dünyaca ünlü Oshadhi aromaterapi ürünlerinden oluşan şık bir paket ile tanışma fırsatım oldu. Oshadhi ürünlerinin en önemli özelliği kaliteli içeriği geniş ürün yelpazesi ile sağladığı müşteri memnuniyeti imiş. Oshadhi Türkiye sitesini inceleyebilirsiniz. Ecocert sertifikası olmasıyla da takdiri hak ediyor. 



Aromaterapinin faydaları

  • Stresi azaltma
  • Depresyonla mücadele
  • Ağrıları azaltma
  • Sinir ve sindirim sistemlerini güçlendirme
  • Kan basıncını düzenlemeye yardımcı olma


Fresh Breathe 

İlk denediğim çeşidi oldu. Okaliptus ve lavanta kokuları hakim olduğundan nefes açıcı özelliğine bayıldım. Soğuk bir kış akşamı, okullar kar nedeniyle ile tatil iken sevdiklerimizle sıcak evimizde denedik. Sadece birkaç damla yağı, yağ lambasına damlatıp mumu yakmak yeterli.

Relax Masaj Yağı ve Lavandin Uçucu Yağ ise en yakın zamanda denenecek. 

Farklı kokular ve özellikleri için Oshadhi Türkiye sitesini inceleyebilirsiniz.








14 yorum:

  1. Benim kokularla aram pek iyi değil.. Siz güle güle kullanın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazılarında koku hassasiyeti olabiliyor :/

      Sil
  2. Bende uzun zamandir iyi masaj yapan guvenilir bir yer ariyorum :) bu yaglarida en kisa surede deneyecegim

    YanıtlaSil
  3. minik bir damlası ile ev muhteşem kokuyor.Kesin kokusu rahatlatıyor.

    YanıtlaSil
  4. Artık hepimizn çok ihtiyacı oluyor. bu yaşam koşturmacası içerisinde. Masaj şart :)

    YanıtlaSil
  5. ben de severek kullandım sehpanın üzerinde sürekli duruyor rahatlatıcı masa yağını henüz denemedik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masaj yağını bir uzmana teslim ederek denemek en iyisi sanırım :)

      Sil
  6. Ben her zaman doğallıktan yanayım.. Bu ürün de güzele benziyor :)) En kısa sürede deneyeceğim. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Aromaterapi insanı gerçekten rahatlatan bir terapi.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..