11 Şubat 2015 Çarşamba

Neden Domates Güzeli

Ayşen Gruda için Domates Güzeli denir hep, nedenini biliyor musunuz?
Rahmetli babam onu ekranda gördüğünde derdi hep ''çıktı domates güzeli''
Açıkçası ben merak ediyordum, internetten faydalanıp araştırdım.


Vakti zamanında televizyonda bir eğlence programında canlandırdığı Domates Güzeli Nahide Şerbet karakteri çok sevilmiş. İçimizden bir tipleme olduğu için sanırım.
Sonrasında Domates Güzeli ile bir reklam filmi çekiliyor ve Ayşen Gruda şöhretini katlıyor.
Bundan sonra ise Televizyon ekranlarından uzak kalıyor, Ertem Eğilmez filmlerinin çekirdek kadrosunda ve çok sayıda filmde yer alıyor.
Domates Güzeli reklam filimini yada skecini internette bulamadım, 
siz bulursanız bana iletir misiniz? 

Sizin unutamadığınız Ayşen Gruda sahnesi nedir? Yazar mısınız? 
Ben en çok ''Abla deme bana!!!'' diye bağırdığı sahneyi severim.
Bir de güzellik yarışması mülakatında Ayşen Gruda var dimi :)


Çoğu insan kendini dünya güzeli, Türkiye güzeli, okulun güzeli, sınıfın güzeli ilan edip dururken kendisiyle barışık güzeller güzeli Ayşen Gruda'ya selam olsun.





17 yorum:

  1. hatırladım bunu o zamanlar kasaba festivallerinde sürekli böyle sebze meyve güzelleri seçilirdi domates oradan gelme :-))) o süt kardeşler filminde dilinin tutulduğu sahnelere bir de Vecihi ile karşılıklı cilve sahnelerine bayılırım :-))

    YanıtlaSil
  2. Selam olsun hem Ayşen Grudaya hemde sana selam olsun canım.çok güzel bir post, yeşilçam vazgeçilmezi olan benim için keyifle okudum yazını 💜💚❤

    YanıtlaSil
  3. Bende hep büyüklerimden duyardım domates güzeli diye ama araştırmak aklıma gelmemişti :) teşekkürler öğrenmiş oldum sayenizde :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de en çok Vecihi ile olan aşkı nedeni ile kendini dolaba kitleme sahnesinde babası rolündeki Münir Özkul ile olan karşılaşma anını severim :)

    YanıtlaSil
  5. ayyy film replikler aklıma geldi. ne güzel bir yazı olmuş canım

    YanıtlaSil
  6. Ben de Vecihi'ye "annem göster ama elletme dedi" sahnesine hastayım:)

    YanıtlaSil
  7. Böyle küçük hatırlatmalar hem bizlere hem de sanatçıların gelecek nesillere öğretilmesine de faydalı oluyor. Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir bilgi paylaşmışsınız.Bilmiyordum,öğrenmiş oldum.Ben de Vecihi ile olan sahnelerini severim.

    YanıtlaSil
  9. ewet şimdi siz bahsedince hatırladım domates güzeli....sevgilerr..

    YanıtlaSil
  10. Hikayesi ne güzel. Inanın hayatında ki dönüm noktası ne kadar farklı olabiliyor. Ayşen Gruda imkansız lık lar içindeki başarıya örnek.

    YanıtlaSil
  11. Sevmeyen yoktur herhalde, yüzümüzü güldüren ender sanatçılardan birisi..

    YanıtlaSil
  12. Göster ama elletme altında koskoca bir felsefe var :)

    YanıtlaSil
  13. Eski filmler ne güzeldi "kendimi intihar etçem anneee " repliğini bazen ben bile kullanırım :))))

    YanıtlaSil
  14. Sevilay'ın yorumu ile Anne Kaz'ın yorumu beni çok güldürdü. Aslında hala geçerliliği olan konular. Bir de geçen gün; "Tosun Paşa" da "Küçük Enişte" onun kocası olur. Kocası dayağı yedikten sonra: "Aslanıma kim kıydı? Göster onu bana?" repliği beni öldürdü. :D :D

    YanıtlaSil
  15. Oynadığı her filme ayrı bir güzellik katmıştır bence. Ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
  16. nostalji yaptırdın bize iyi oldu. Benim de çok sevdiğim bir oyuncudur ama sen replik sorunca nedense hiç aklıma gelmedi şimdi. Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Her evde televizyon olmadigi donemlerdi.. Mahallede kimde tv varsa tum komsular gider orada seyrederdi.. Herseyin daha samimi oldugu guzel gunlerdi..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..