13 Şubat 2015 Cuma

eşek sütü içeren el kremi

Eller ve dudaklar için özel ilgi göstermeyen var mı? Yoktur herhalde.Çantalarda hep bir el kremi bulunur. Kış aylarında dudak balmları yanımızdan eksik olmaz.En azından benim için böyle...

Özellikle el ve dudak ürünlerinde içerik çok önemli.
Dudaklarınıza sürdüğünüz balmı yada nemlendiriciyi illa ki yemiş oluyorsunuz.
Ellere sürülen kremler de mutlaka yüzümüze, gözümüze hatta yiyip içtiklerimizle midemize kolayca ulaşıyor.
Bu nedenle el ve dudak ürünlerinin içeriği mutlaka kontrol edilmeli.
temiz içerik


Eşek sütü içeren ürünleri duydunuz mu? 

Benim görür görmez ilgimi çekti. Eşek sütü anne sütüne yakın saflıkta ve zengin içeriğe sahip. La Maison du Savon de Marseille markasına ait eşek sütü içeren ürünlerin içeriği Fransa'daki organik çiftlikten geliyormuş. Yeni doğan bir eşek ilk 2 ay sadece anne sütü ile besleniyormuş.

Organik eşek sütü kozmetikte neden tercih ediliyor?

Organik eşek sütü bir çok vitamini içinde barındırıyormuş. Bunlara örnek verecek olursak; A, B1, B2, B6, D, C, E vitaminleri ile proteinler, seramidler içeriyormuş. Bu sayede eller de yumuşacık olabiliyor. Sülfat, paraben ve petrol ürünleri içermiyor.
Kokusu çok hafif, neredeyse yok gibi. Sürülür sürülmez kadifemsi yumuşaklığı hissediyorsunuz.
Yağlılık bırakmadığı, çabucak emildiği için de kullanışlı.
Yaşam Dükkanı sitesinde el ve dudak koruma paketi indirimde iken kaçırmayın derim. 

Lippy Pints dudak balmı ise yine %95 organik içeriklerden oluşuyor. Nane aroması olduğundan biraz dudaklarımda yanma yaptı. Dudaklarda bıraktığı doğal pembemsi renk de çok tatlı.
Paket içinde bir de hindistan cevizi yağı var. 
Devamı daha sonra, takipte kalın...







12 yorum:

  1. El kremi benim için de çok önemlidir. :)

    YanıtlaSil
  2. Kozmetikle çok aram yoktur ama nemlendiriciler her zaman ilgi alanıma girer. Bunu da hiç duymamıştım..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. esek sutunun bi urun de kullanildigini ilk defa duydum benim icin de el vedudakkremleri cok onemlidir

    YanıtlaSil
  4. Bir yaşıma daha girdim :) Eşek sütü içeren bir kozmetik ürün :) Gerçekten de çok merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  5. Başlığı okuyunca her şeyli el kremi çıkarıyorlar diye dalga geçtiniz sandım :))

    YanıtlaSil
  6. çok ilginç bi bu eksikti elimize yuzumuze surdurmedıklerı

    YanıtlaSil
  7. Tanrım bende ilk kez duydum. Artık çok dikkatli olmak gerek.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ay çok ilginç geldi bana.. Emeklerinize sağlık. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. El kremi mi çantamda ofisde arabada evde her odada el kremi hastasıyım resmen :) Bu arada eşşek sütlü el kremi çok enteresan geldi gerçekten denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  10. Eşek sütü deyince insanın içi bir tuhaf oluyor.

    YanıtlaSil
  11. el kremini kullanmadım ama sabununu kullanmıştım Türkiye de eşşek sütü çiftliği var :) tuhaf ama güzel

    YanıtlaSil
  12. alırken içeriğine bakarım ama,bunu hiç duymamıştım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..