2 Şubat 2015 Pazartesi

500.000 sayfa görüntüleme

bademlebuduk ortaya çıkalı neredeyse iki sene bitiyor. İlk zamanlar kendim yazar kendim okur, bir yazı 10 kere okunursa acaba kim okuyor diye uzun uzun düşünürdüm.

İlk yayınımı blogumu açtığım gün 18.Şubat.2013 te yazmışım. 15 gün sonra iki yıl bitecek. Harika iki yıl... 
Her geçen gün blog da, yazılar da gelişti, değişti. Elif de değişti, Badem de büyüdü. Artık Buduk yok mesela... Badem'in hayal arkadaşı, blogumuzun adında olan Buduk yok...
Siz varsınız biz varız, yazılar, yorumlar, öneriler tam hız devam edecek. 

Peki neden yazdım bunları, neyi kutluyoruz?

18.Şubat.2013 ten bugüne 500.000 den fazla tıklama gelmiş daha ne olsun? 

Yayın yapmaya başladığımız ilk günden itibaren yorumları ile ilgileri ile bizi yalnız bırakmayan herkese kocaman teşekkürler.

Renkli günler




20 yorum:

  1. Maşallah canım. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel =) Darısı başımıza =)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Darısı başımıza:) TEBRİK EDİYORUM CANIM...

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel daha bol tiklara insallah

    YanıtlaSil
  5. Maşallahhh nazar değmesin inşallah :) Darısı başıma bu arada ♥

    YanıtlaSil
  6. Daha nice 500.000 lere..Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. DAHA BOL TIKLANMALARA INSALLAH :)

    YanıtlaSil
  8. harika böyle devam hep güncel hep yeni hep trend :)

    YanıtlaSil
  9. Hepte boyle devam eder insallah sevgilerr

    YanıtlaSil
  10. Daha nice 500.000 tiklamaların olsun.Bıkmadan usanmadan yıllaraca devam etmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim canım başarılarının devamını diyorum :))

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler. Milyonlar olur inşallah en kısa zamanda :D www.acemiden.com

    YanıtlaSil
  13. nice tık'lı yıllar cnm :)

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim. Başarılarının devamını dilerim :) Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  15. tebrikler canımmmm....daha nice 500.000lere.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..