24 Şubat 2015 Salı

Fikrimühim ile Coffee Mate deneyimi

Fikrimühim olmak yeni ürünleri denemeyi gerektirir. Nescafe de yenilenen kahve kreması Coffee Mate köpüren kremasını fikrimühim aracılığıyla bize ulaştırdı.

köpüklü krema
Kahvemde genelde süt ve şeker tercih etmiyorum. Bazı dönemlerde, krema kullanıyorum. İlk sunulduğu zamanlar 3ü 1 arada kahveleri de çok severdim. Şekersiz kahve seviyor olmama rağmen bol bol içerdim 3ü 1 arada kahveleri. Geçen zamanla birlikte benim damak tadımın değişmesi mi yoka 3ü 1 arada kahvelerin değişmesi bilmiyorum sade kahveyi tercih eder oldum.
Kremalı, şekerli ve sütlü kahveyi bizim evde Mr.Bademlebuduk sever. Burada gurme olarak her akşam bir kahve içtiğini ve beğendiğini söyleyebilirim.
Yeni Coffee Mate kremanın özelliği köpürmesi ve yumuşak tadı. Köpürme denilince gözünüzde bir capuccino canlanmasın. Üç tatlı kaşığı krema ve 1 tatlı kaşığı Nescafe önerilen servis ölçüsü. Bu ölçüler Mr.Bademlebuduk için uygun olsa da bana fazla geliyor. Benim tercihim bir tatlı kaşığı krema.
nescafe sunum

Fikrimühim'e üye olarak siz de yenilikleri deneyimleyebilirsiniz. 
Yumuşak içimli yeni Coffee Mate Bademlebuduk ailesinin ve ofis arkadaşlarımın hoşuna gitti. Siz denediniz mi? Kaç puan veriyorsunuz?






2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..