21 Şubat 2015 Cumartesi

2015 yılının rengi MARSALA

Her yerde, her üründe hatta pek çok kozmetikte MARSALA çılgınlığı var. Farkında mısınız?Karşımıza bu kadar çok marsala rengi çıkmasının elbette bir anlamı var.


Uluslararası renk otoritesi Pantone 2015 yılının rengini Marsala olarak açıkladı.

Marsala Rengi
Kırmızı, mor ve kahverengi tonlarının karışımına benziyor
Kızıl ve tarçın tonları içeren, kızıl kahveye  benzer bir renk
Marsala İtalya'da bir şehrin adı

Moda, kozmetik, ev tekstili ve hatta elektrikli v aletlerinde bile bu yıl bol bol görmeye başladık bile marsala rengini.

Marsala rengi Pantone tarafından 18-1438 olarak kodlanmış ve sade - zarif - etkileyici olarak tanımlanmış.
Küçüklüğümden beri söylediğim ''renkler ve ve zevkler tartışılmaz''  buraya da eklerken bazıları tarafından kasvetli olarak tanımlanan Marsala rengini kış aylarına çok yakıştırdığımı belirteyim.
Siz seviyor musunuz bu rengi? 

kaynak

14 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir renk.

    YanıtlaSil
  2. Ben ben ben :) bu renk rujlari daha once sık kullanmiyordum ama bu yıl hep kullaniyorum gercekten harika bir renk 😍

    YanıtlaSil
  3. Ben ben ben :) bu renk rujlari daha once sık kullanmiyordum ama bu yıl hep kullaniyorum gercekten harika bir renk 😍

    YanıtlaSil
  4. Bence de tam kis rengi cok guzel bi renk ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, yazın daha canlı renkler arıyor gözlerimiz

      Sil
  5. biz buna kiremit derdik mint gibi bu da çakma :P elbisesi bana olur ama makyaj olarak düşünemiyorum

    YanıtlaSil
  6. Elbiselerde güzel durmuş ama ara renkleri çok sevmiyorum ben sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mobilya ve dekorasyonda da çok beğendim

      Sil
  7. Kesinlikle harika bir renk..Asil,zarif..Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..