9 Şubat 2015 Pazartesi

Euroflora da alışveriş

Euroflora mağazasını daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama eğer İstanbul'da yaşıyorsanız ve dekorasyon ile ilgileniyorsanız tam size göre bir yer olduğunu söyleyebilirim. 
Euroflora bir çok restaurant, cafe, güzellik merkezleri ve çeşitli ofisler tarafından tercih edilen dekorasyon ve süsleme eşyaları satan büyük bir mağaza. 

Euroflora Nerede? 
Euroflora Kağıthane'de. Bauhaus'un karşısındaki sokaktan girebilir yada Alibeyköy tarafından geliyorsanız Hamidiye Mahallesine doğru girip Euroflora tabelasını takip edebilirsiniz. 

Euroflora hakkında ilk bilgileri Çatı Katı blogdan almıştım. Çatı Katı Ilkay'ın harika sunumları ve dekorasyon fikirlerini bilirsiniz... Euroflora sevgililer günü için de hazırlanmış. Göz atmalısınız. 
dekorasyon

Neden Euroflora? 
Ofis ve iş yerleri için fatura ile alışveriş yapma imkanı ile kredi kartı ile ödeme kolaylığı var. 
Benim için neden Euroflora ise; 

  • çok çeşit olması
  • uygun fiyat 
  • mağazalarda bulamayacağım çeşitler 
  • tabi ki kapalı mekan ve araç otoparkı ile kolay ulaşım tercih sebebim.

Eminönü'nde arayacağınız şeylerin çoğunu Euroflora'da da bulabilirsiniz. 

Tüm bunların dışında bebek ve nikah süsleri, kına gecesi hazırlıkları ve dış mekan aksesuarları da bulunuyor. 


Yapay çiçekler için üçüncü kata çıkmayı unutmayın. Normalde yapay çiçek hiç sevmem ama buradakiler çok kaliteli idi. Çok beğenip başıma bile taktım :)

Alışveriş sonrası Euroflora Cafe'de yemek yiyebilir, çay kahve keyfi yapabilirsiniz. Yazın terası da faaliyette oluyor. Yaz bahçesinde dekorasyon da çok güzel oluyor, gidenler bilir. 


Mağazayı birkaç saatte ancak gezebilirsiniz, benden söylemesi...

Eğer İstanbul dışında iseniz üzülmeyin, Ankara ve İzmir'de de mağazaları bulunuyormuş. Bu üç şehir de size uzaksa herdekora.com online alışveriş sitelerinden ürünleri inceleyebilir, sipariş verebilirsiniz.






9 yorum:

  1. hıh tam benlikmiş :) seviyorum dekorasyon mağazalarını minnacık da olsa mutlaka bir şey alıyorum

    YanıtlaSil
  2. burnumuzun dibindeymiş haberimiz yokmuş, ajandaya eklendi ;)
    www.elitstil.com

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel. Ama biz Ankaradayız. dediğiniz gibi Ankaradaki yerine bakmak lazım.. Başın ıza da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  4. ankarada olduğunu bilmiyordum sayende öğrendim

    YanıtlaSil
  5. Ankara Birlik mahallesinde çokta uzak değil bana yolum düştükçe uğrarım .

    YanıtlaSil
  6. burayı çok merak ediyorum bi gidemedim :(

    YanıtlaSil
  7. Daha evvel bri kaç kez gittiğim bir yer.Hatta bu hafta da gitmeyi düşünüyordum, tam üzerine geldi yazınız :)

    YanıtlaSil
  8. İnsan kendini kaybedebilir böyle ürünlerle. çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..