23 Şubat 2015 Pazartesi

Smashbox Türkiye Lansmanı

Geçtiğimiz ay Smashbox Türkiye lansmanına katılmıştım. Bu harika markanın tekrar Türkiye'de olması kadar Estee Lauder bünyesinde olmasına da çok sevindim.

Stüdyo çekimlerinde kusursuz görüntü için ortaya çıkan ve geliştirilen Smashbox ürünlerini bol bol inceledik.
Smashbox ürünleri
Smashbox markasının Avrupa eğitim müdürü de bize Smashbox ürünleri ile 2 farklı makyaj şovu yaptı. Elbette bazı tüyolar da verdi :)
Ürünleri de bol bol karıştırdık. Mesela kalemler sihirli uca sahip sanırım, Smashbox kalemlerin kapağında özel kalemtraşı bulunuyormuş. Siz kapağı tersi yönde birkaç kez çevirirseniz kullandıkça küt olan kalem ucu sivriliyor. Bu sihirli kalemi çok beğendim doğrusu!
Smashbox sihirli kalem
Kaş kitinin de tonlarına bayıldım. Genelde kaş kitlerinde koyu renkler hakim oluyor. Sürdüğünüz kaş farı bir de kaşınızda bir iki ton koyuluk çıkarıyorsa biz de kara kaş dolaşmak zorunda kalıyoruz bazen... Smashbox kaş kitinin tonlarını çok beğendim. 
Smashbox kaş kiti

Makyaj bazlarından bahsetmeden geçemeyeceğim. Sevgili İrem (Audrey) zaten lansman öncesi epey bir övdü bize. 10 farklı makyaj baz çeşidi bulunuyor. Mutlaka birisi tam size göredir. Makyaj bazını kullanmaya başladım bile, en kısa zamanda blogda olacak, çok ama çok beğendiğimi şimdiden söylemeliyim.











15 yorum:

  1. Kalemdeki kalemtraş olayı bitirdi beni :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir lansman olmus canim sihirli kalemleri cok guzelmis :-) makyaj bazini bendemerak ettim ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli ve güzel bir lansman olmuş bende makyaj bazını çok merk ediyorum ilk fırsatta denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kendine en uygun bazı bulabilirsin

      Sil
  4. sihirli kalem ah ben bunu merak ettim şimdi ilk fırsatta bakacağım

    YanıtlaSil
  5. Sihirli uç olayı müthişmiş !

    YanıtlaSil
  6. kalemtraş benimde çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  7. kalemleri ve primerı favorim şu sıralarda Elifcim :-))) öpüyorum..

    YanıtlaSil
  8. uzuuun bir aradan sonra işe dönünce yine ilgi alanıma girdi bu makyaj ile ilgili yazılar :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..