30 Mart 2015 Pazartesi

ben kova burcuyum ya siz?

Burcunu bilmeyen var mı? Haftalık günlük yorumlarını okumasa da hemen herkes burcunu bilir. Ben kova burcuyum. Yükselenimi bilmiyorum, sadece kovayım...


Burçlara göre kremler hakkında mail aldığımda meraklı bir kova olarak ilgimi çekti. Burcumun özelliklerine göre hazırlanan bir kremi kullanmak ilginç olabilir dedim. 
Hemen kova burcu için sitede neler yazılmış diye baktım. Esprili bir dille kova burcunu anlatmışlar. Tamamen olmasa da doğru tespitler var elbette. 

Merhaba asi dahi,

Biliyoruz sevmiyorsun otoriteyi. İstiyorsun ki herkes senin gibi farklı düşünsün, değişik olsun, bireyselliğini yaşasın...
kova burcu - burç kremi - astroloji
Hava grubundan olan kova burcunun el ve vücut kremi için kokular şöyle sıralanmış;
üst notalar zambak ve pembe gül; orta notalar yumuşak baharatlı kokular; temel notalar ise portakal, mandalina gibi ferahlatıcı kokulardan oluşturulmuş. 
Kremin kokusunu çok sevmem ile burcumun ilişkisi olmalı kesinlikle! Hafif ve ferahlatıcı kokusu çabuk dağılıyor. 
Bu krem, ambalajı ile de tam çantaya atmalık. 50 ml ve pompalı şişesinde burç kremi yanında açıklamaları ile size ulaşıyor. Kutudaki mini mektupta krem içinde kullanılan yağlar ve özellikleri tek tek anlatılıyor. 
Nemlendirme özelliği ise yeterli geldi benim için. Çabuk emilmesi ve kokusunun sürdükten kısa süre sonra uçması benim için iyi bir özellik. 



Sizin için hazırlanan özel burç kreminizi ve yorumlarını merak ediyorsanız burç kremleri sitesinden inceleyebilirsiniz. 







29 yorum:

  1. Bende kova burcuyum ve cok merak ettim bu kremi hemen inceleyecegim :) gule gule kulan canim

    YanıtlaSil
  2. harika bir marketing

    YanıtlaSil
  3. Daha önce hiç duymamıştım burcuna göre krem değişik mutlak inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Hııım Kişilik özelleiklerine göre demekki krem hazırlamışlar...Çok güzelmiş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında burç özelliklerine göre... ama benzer tabi...

      Sil
  5. Ben de boğa burcuyum merak ettim şimdi. Hemen siteyi inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen incele bence de yeni şeyler öğreniyorsun burcun için :)

      Sil
  6. Elif'ciğim, burcum boğa . Burcuma göre krem çok enterasan geldi. Ne değişik ve şık bir fikir olmuş.Çok hoşuma gitti :) Şimdi bakıyorum Burç Kremlerine.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Harika ilk kez duydum bakalım. Bende merak ettim kendi payıma düşeni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burçlarımız söz konusu olunca ilgimizi çekiyor :)

      Sil
  8. Ben de yengeç burcumun kremini kullanıyorum gerçekten çok güzel. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. bende burcumun kremini merak ettim hemen bakıyorum siteye

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan :) Ben de burcumun kremini inceleyeyim hemen, bakalım benim kokularım neymiş:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir fikir ve oldukça orjinal :) bilgi verdiğiniz için çok teşekkürler.. Merak ettim..

    YanıtlaSil
  12. İlginçmiş...sayenizde bir şey daha öğrendim teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. çok ilginçmiş :)
    bu arada ben twitterda dinçer güner i takip ediyorum..astrolog... tavsiye ederim.. hem öğretici hem de detaylı bilgiler veriyor
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Aslanım bende. İlginç bir ürün :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..