3 Mart 2015 Salı

başlıksız resim ekleme

Blog tasarımınızda ara sıra değişiklik yapıyor musunuz?

Rutin ve tek düze bir blog tasarımı yerine bazen öne çıkarmak istediğim yazılarımı görsel ile birlikte bloguma ekliyorum. Örneğin Grand Hyatt Davetim yazımı sofra sunumu ile blogumun sağ köşesinde görmek hoşuma gidiyor.
resim ekleme - blog - blog ipuçları

Bazen farklı resimler de ekliyorum. 

Başlıksız resim ekleme çok kolay biliyor musunuz?

Blogunuza banner eklerken de aynı yöntemi kullanabilirsiniz.
İlk adım olarak blog yönetim panelinizden Yerleşim bölümüne giriyorsunuz. Gadget Ekle seçeneğinden resim ekle diyorsunuz.


bloga resim ekle

Seçtiğiniz resmi ekliyorsunuz. Sığacak kadar ayarla seçebilirsiniz. Eğer bu resme tıklandığında bir siteye yada bir yazınıza gitmesini istiyorsanız bağla bölümünde url adresini yazabilirsiniz. 
Başlıksız resim eklemek için  <!– –>  kodunu yazmanız ve kaydetmeniz yeterli. 
banner ekleme
Resminizi yerleştirmek istediğiniz yere resim gadgetını sürükleyebilirsiniz. İşte sonuç:
başlıksız resim ekleme




Bloglarımızı seviyoruz :)

4 yorum:

  1. hep aklımda olan ama blogta bir türlü yapmadığım şey. Öne çıkartmak ve dikkat çekmek istediğiniz yazılar için olmazsa olmazz bence =)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir konu seçmişsiniz, tebrikler. Seviyoruz bloglarımızı elbette :)

    YanıtlaSil
  3. Etkili bir post olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  4. Aha ! Bu çok kıymetli bir bilgi benim için.. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..