2 Mart 2015 Pazartesi

Gulsha gül suyu

Gulsha markası hem yerli hem de bir kadın girişimi biliyor musunuz?

Gül suyu, kozmetik ürünlerde bol bol kullanılan ve cilde yararlı bir ürün. Gül suyunun faydalarından en önemlisi cildi temizlemek ve nemlendirmek.

Etrafta o kadar çok gül suyu markası ve ürünü var ki içeriklerine dikkat etmek gerçekten önemli. Bazı markalarda sadece gül esansı kullanılabiliyor. Sanırım kullanılan esans nedeniyle bir çoğumuzda
gül suyu ağır kokuludur imajı oluşmuş bile. 

Gulsha Rosa Damascana gül çeşidinden elde edilen ve %99,9 çiçek özü içeriğiyle sunulan bir ürün. 
Rosa Damascana yurdumuzda Isparta çevresinde Mayıs ayında açan ve gül suyu üretiminde öncelikle tercih edilen bir türdür. 

Özellikleri:

Cildi temizlerken besliyor
Ferahlatıcı
Hafif bir kokusu var
Doğal içerikli
Paraben, sülfat, suni boya ve parfüm içermiyor

Gulsha Rose Water

Bir pamuk yardımıyla yüzümde ve boynumda kullandığım Gulsha gül suyunu yazın da ferahlamak için tercih ediyorum. Her akşam cilt temizliğinden sonra kullanmanızı tavsiye ederim. 




22 yorum:

  1. Eskiden annem de cildini gül suyu ile silerdi.. Sonra unuttuk gittik.. Yeniden hatırlamak hoş oldu :)

    YanıtlaSil
  2. benim vazgeçilmez toniğim gülsuyudur :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir ürün bu yazmıştım ve antiseptik özelliği de var bayılmıştım..:-))

    YanıtlaSil
  4. Nerelerden, ne kadarlık bir fiyatla bulabiliyoruz acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulsha.com.tr ve bir çok online kozmetik markette var. 45 TL kadar

      Sil
  5. Eskiler çok kullanırdı. Ben de anneannemden hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bildiğim kadarıyla gül suyu kuru ciltler için çok kullanışlı değil.Merakettim bu ürünü hangi cilt tipleri kullanıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cilt tipine uygun aslında ama eğer alerjik yada hassas bir cildiniz varsa önce küçük bir bölgede denemenizi öneriyorum

      Sil
  7. daha öncede duymuştum hatta bi ara bende çok kullandım sonralarda bıraktım..hatırlatma için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Bircok insandan duyuyorum ama bende bir turlu emin olamiyordum kokusu agar geliyorduen kisa zananda bumarkayi deneyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana ağır kokusu gelmedi. denemeni öneriyorum

      Sil
  9. Kokusu kesinlikle markayla alakalı, ben altınoluktan dönerken oranın yerel markalarından birinden aldım üstüne tanımıyorum 🌹 özellikle maske vb. gibi derin temizleyicilerden sonra tonik yanma yapıyor gülsuyuyla temizliyorum yüzümü pamuk gibi yapıyor buna da bakacağım denk gelince klavyene sağlık 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altınoluk mu??? ben de gittiğimde denemek isterim hangi marka?
      teşekkürler güzel sözlerin için ;)

      Sil
  10. Bende bir zamanlar gülsuyu ve kremini kullanıyordum .Unuttun gitti.Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bu markanın yerli ve bir kadın girişimciye ait olduğunu bilmiyordum. İlk gördüğüm yerde şans vereceğim.

    YanıtlaSil
  12. Gulsuyunu sevemedim bir turlu..Bu urunu gorursem denicem bir kere...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..