7 Mart 2015 Cumartesi

Active Serisi ile haydi spora

AVON Active Serisi giyim ürünlerini geçtiğimiz hafta deneme fırsatım oldu. Bu sayede biraz harekete geçmek iyi geldi.

Avon active serisi ürünlerinden daha önce bahsetmiştim. Çift taraflı sütyen, spor çantası ve çok amaçlı spor aleti
Çift taraflı sütyen ve spor tshirt terletmeyen özel bir kumaştan yapılmış.  Üstelik çok hafif. Yokmuş gibi.

Pembe ve gri tonları ağırlıklı olduğu için göze de hitap ediyor. Doğrusu bu iki rengi birlikte kullanmayı çok severim. 
Bu seride slogan ise "bedenin değerli,  farkına var"
Avon katalogunda bu seriye ait başka ürünler de var. Özellikle baharın geldiği şu günlerde yürüyüş yapan, parkta spor yapan insanlara rastlamak mümkün. Bu bahar spor aktivitelerinde Avon active serisi ürünlerini bol bol göreceğiz sanırım. 
Havalar biraz ısınınca ben de park yürüyüşleri yapmayı planlıyorum. Belki badem kızım da bana eşlik eder ne dersiniz? 

6 yorum:

  1. Avon un spor ürünleri çıkarttığını bilmiyordum. Pembe ve gri nin uyumu şahane. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bahar geldi, yaz gelmeden spora başlasam iyi olacak =)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle giyin. Bu serinin spor çantası da bir şahane. Tavsiye ederim :)
    Sevgiler
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, renkler ve tasarım...

    YanıtlaSil
  5. Bravo Avon'a.. Ne güzel ürünler hazırlamış..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..