4 Mart 2015 Çarşamba

Avon Paketinde neler var?

Bu kocaman Avon kutusu içinde ne çok ürün var. Cilt bakım ve vücut bakım için harika ürünler içeren bu paketin içeriğinden birkaç ürünle yazmaya başlayalım. Bir post ile tamamını anlatmak mümkün değil gördüğünüz gibi :)

avon kullananlar - avon incirli - planet spa serisi - avon naturals kullananlar - bademlebudukdavet


Avon Naturals İncirli seri

İncirli duş jeli + İncirli vücut losyonu + incirli vücut spreyi bir arada kullandığınızda nasıl güzel bir aroma olacağını tahmin edebiliyorsunuz değil mi :) 

  • Avon Naturals serisinde farklı kokulara sahip ürünler de bulunuyor. Lavanta&Papatya, Gül&Çikolata, Kiraz Çiçeği bunlardan sadece üç tanesi. Benim favorim Lavant&Papatya ile bu setten çıkan incirli ürünler oldu. Diğer çeşitleri deneme şansım henüz olmadı. 
  • Avon İncir serisi duş jelinin hafif kokusu, mor rengi ve çabuk köpürmesi en güzel özellikleri. 
  • Avon İncirli vücut losyonu ise çabuk emiliyor. Açık lila rengindeki kremi duş sonrası kullanırsanız nemlendirme özelliğinden daha çok faydalanabilirsiniz. 
  • Avon incirli vücut spreyi ise hafif kokusu ile bakımı tamamlıyor. Yapışkanlık hissi vermiyor. Üstelik giysilerde leke de bırakmıyor. Siz de benim gibi deodorantlardan hoşlanmıyorsanız vücut spreylerini tercih edebilirsiniz. 



Avon Care Arı Sütü Özlü El Kremi

Bu kremin 2014 yılının en iyi ürünü seçildiğini biliyor musunuz? 
Bal, arı sütü özleri ve E vitamini içeren bu kremin hafif kokusunu çok sevdim. Diğer el kremlerinden farklı olarak şeffafa yakın rengiyle jel görünümünde olduğunu söyleyeyim. 



Şimdilik bu kadar :)
Planet Spa ürünlerini de daha sonra yazacağım, sanırım bitmeye yakın yazmış olurum.
Sevgiyle kalın.



8 yorum:

  1. Gule gule kullan canim :) planet spa urunlerini ozellikle merak ediyorum yorumlarini bekliyorum canim;-)

    YanıtlaSil
  2. Ben Avon'un el kremi dışında hiç bir ürününü kullanmadım.. Yazınızı takip edip hepsini öğreneceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten kullanmanı önereceğim ürünler var.

      Sil
  3. Avon Care Arı Sütü Özlü El Kremini yeni keşfettim ama çok memnun kaldım üstelik bu ay vücut losyonu ile birlikte çok indirimli. Sende güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. bende sadece arı sütlü kremini biliyorum annem kullanıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..