4 Mart 2015 Çarşamba

harfimi seçtim

Önüm, arkam, sağım, solum her yer Bade'm

Alfabeyi öğrenmeye başlayan kuzum artık adını yazıp okuyor. Bir de Anne Baba yazıp okuyor.
Pembe beyaz odasında isminin yazılı olduğu bu dekor onun da çok hoşuna gitti.
İnstagramda farklı formlarda gördüğüm harfli/yazılı dekorlar çok hoşuma gidiyor.
Farklı tasarımlar ile kişiye özel dekorasyon ürünleri her zaman favorim olmuştur.

Harfini Seç instagram hesabını takip ediyorum. 

Sevgililer isimlerini yazdırıyor, kalplerle süslüyor. Mutfaklarının prensesleri ...'in Mutfağı yazdırıyor. ... Ailesi yazdırarak kapılarına asıyorlar. Uçsuz bucaksız tasarımlar arasında ben en uygunu kızımın odasında onun ismini yazdırmayı düşündüm. 

O bir pamuk prenses olduğu için başına bir taç, hayallerinin peşinden gitmesi için de sonuna bir kelebek kondurdum.

dekorasyon - harf - yazı - kişiye özel

Harfini Seç istediğiniz çalışmayı taslak olarak hazırlayıp size sunuyor. Onayınızdan sonra üretim başlıyor. Yaklaşık 15-20 gün içinde teslim ediliyor. Su bazlı akrilik boya ile boyandığından üzerinde boya kokusu yok ve mat görünüyor. Kırılmadan zarar görmeden gelmesine de 10 puan!


Farklı tasarımları görmek ve feyz almak isterseniz:





14 yorum:

  1. Cok guzel gorunuyor ozellikle tac ve kelebek fikrine bayildim:) indtagramdan hemen harfini seci takibe aliyorum bayildim islerine :) prenses gule gule kullansin :)

    YanıtlaSil
  2. harikaaa bendee bayıldımm :)) badem çok şanslı odasından çıkmak istemeyecektir :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Süüper olmuş , Bade güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  5. Tasarım da renkler de harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş, ben harfimoyu biliyordum.. Burayı da hemen takibe alıyorum...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  9. Böyle bir site olduğundan haberim yoktu. Sayenizde yeni şeyler öğreniyorum veya hatırlıyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Harfini Seç i beğenerek takip ediyorum uzun zamandır çok kaliteli işleri var bize nasip olmadı bakalım artık torunlara :D

    YanıtlaSil
  11. Çok cici ve şık olmuş. Güzel günlerde kulanın.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..