6 Mart 2015 Cuma

Elif'ten Romwe TOP 5

Yurt dışı alışverişi hakkında pek çok tavsiye yazısı okudum. Hepsi de gerçekten çok faydalı idi. 

Yurt dışı alışverişinde göze alınacak şey ürünün teslimat süresi. Yurt içi alışverişlerde olduğu gibi ertesi gün kargo yada bir hafta içinde teslimat gibi şartları unutmanız gerekiyor. 
Örneğin Romwe 10 - 20 gün ve 5 - 28 gün içinde ürün teslimatı seçenekleri sunuyor. 
Yurt dışı alışverişin cezbedici noktası ise ücretsiz kargo / free shipping
Uygun fiyatlar ve farklı tasarımlar ise en cezbedici konu benim için. Aldığım bir bluz ile bir başkası ile pişti olmaktan pek hoşlanmıyorum :)
10 - 20 $ aralığında bile inanılmaz güzel ürünler görebilirsiniz. İndirimli ürünleri bol bol takip etmeyi unutmayın.
İşte benim için ROMWE TOP 5

Beyaz bluz zarif ve hareketli deseni ile çok hoşuma gitti. İnce ve uçuşan diyeyim kumaşı ile tam da bana göre :) Siyah pantolon ve eteklerle harika uyum sağlayacak. 
%49 indirim ile 14,17$
at desenli - siyah beyaz bluz - yurt dışı alışverişi

Bu kırmızı elbise %48 indirim ile 12,67$ 
Sırt detayına bayıldım. Göğüs bölümü de kare ve aynı desen. Gerçekten çok şık ve inanılmaz uygun fiyat. 
mezuniyet - sırt dekolte - kırmızı mini


Bu fil desenli bluz %56 indirimle 6,99$ 
Böyle baskılı bluzleri yazın çok kullanıyorum. Fil görüntüsü de renkleri de çok yumuşak değil mi?
fil baskılı - bluz


İskelet desenli mini elbise %49 indirimle 15$
Tunik olarak da kullanılabilir. İskelet desenli bluzleri ve pijamaları esprili buluyorum.
marjinal desen - romwe indirim

Romwe de indirimleri takip etmenizi öneririm. Mezuniyet elbisesi, düğün elbisesi, özel elbiseler çok fazla çeşit var. 


Bu çiçekli uzun elbiseyi gördüğümde aklıma Türkan Şoray filmleri geldi. Siz ne dersiniz?
ücretsiz kargo - çiçekli elbise - mezuniyet - mezuniyet elbisesi



Seçtiklerim için sizin yorumlarınızı da alabilir miyim?










24 yorum:

  1. Aslında hepsini çok beğendiğimi söyleyebilirim.. Ama illa birisini seçmem gerekiyor ise benim oyun iskelet desenli elbiseye :)

    YanıtlaSil
  2. Ya hepsicoknsik bunlarin;-)

    YanıtlaSil
  3. benn kırmızıyla iskelet desenli elbiseye bayıldımm.. fiyatlarda çok uygun modeller harikaaa:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi de çok güzel ben filli tişörtü çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Türkan Şoray modeline bittim !!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep böyle bir elbisem olsun istedim canancım

      Sil
  6. Fiyatları çook uygun hesapladımda :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel....

    YanıtlaSil
  8. çokkk güzeller bunlar :)

    YanıtlaSil
  9. Kırmızı elbisenin sırt detayına bayıldım <3

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel fiyatları da şaşırtıcı :) Özellikle kırmızı elbisenin sırtına iskelet desenlinin farklılığına bayıldım

    YanıtlaSil
  11. Hepsi harika çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan canım çok güzeller

    YanıtlaSil
  13. Kırmızı elbise resmen ba-yıl-dım :)))

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  14. Bu paylaşımınız benim için harika oldu. Yazdığınız sitelerden bizzat alışveriş yaptınızmı öğrenmek isterim.Güvenilir siteler mi acaba . Bir keresinde yanlış ürün aldım. Problem çok oldu. Bilgilendirirseniz sevinirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Hepsi de çok şık :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Bende kırmızıyı beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..