23 Mart 2015 Pazartesi

imPress Takma Oje deneyimi

Takma tırnak kullanıyor musunuz? Oje sürmek mi daha kolay yoksa takma tırnak mı?

Ben bu soruya oje sürmek diye cevap veririm. 
imPress Takma Oje benim takma tırnaklarla ilgili fikirlerimi değiştirdiği için sizinle de paylaşmak istedim. imPress isminden de anlaşılacağı gibi takma tırnak yerine takma oje diyor kendisine.
takma oje nasıl kullanılır - takma tırnak nasıl çıkarılır

Tırnak uzunluğu normal  (Upuzun takma tırnaklar hiç de doğal durmuyor bence) 


Takma Oje Nasıl kullanılıyor:

Uygulama öncesinde kutunun içinden çıkan mendille tırnakları temizlemek gerekiyor. Dilerseniz kolonya da kullanabilirsiniz. Burada amaç tırnağın üzerini temizlemek ve yağı almak. Böylece ürün daha uzun süre tırnaklarınızda kalabilir. 
Kutu içinden çıkan 24 adet tırnağı deneyerek hangisini nereye takacağımızı belirliyoruz.
Takma ojelerin arkasında şeffaf bir kağıt var. Bu kağıdı kaldırarak tırnağın üzerine yerleştiriyoruz. Birkaç saniye bastırıp bekliyoruz. 
En fazla 5 dakikalık bir işlem...
takma tırnak

Kutu üzerinde bir hafta kalıcı olduğu yazsa da benim gibi bütün gün klavye başında çalışan kadın, aynı zamanda bir anne olunca 3-4 gün yeterli oluyor. 


Çıkarma işlemi:

iki farklı yöntem önerebilirim;
Birincisi, takma ojelerin etrafına aseton sürüp birkaç dakika bekleyebilir sonra kenarlarından kaldırarak çıkarabilirsiniz.
İkincisi, aseton içinde tırnaklarınız birkaç dakika beklettikten sonra kenarlarından kaldırarak çıkarabilirsiniz. 










7 yorum:

  1. oldukça pratik görünüyor, denemeye değer gibi.:)

    YanıtlaSil
  2. ben yapamıyorum olmuyor, sevemedim... :)

    YanıtlaSil
  3. benim bir türlü ısınamadığım ürünlerdnedir. Ama bu gerçekten çok pratik görünüyor.:)

    YanıtlaSil
  4. Cok pratik gorunuyor ustelik dogal da duruyor;-)

    YanıtlaSil
  5. Enteresan..Takma tırnakları gençken kullanmıştım..ığğ iğrençti. Takma oje orjinal fikir.

    YanıtlaSil
  6. Aaaaa.. Ne ilginç bir ürün... Hemen denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. aslında tam benlikmiş hiç tırnak uzatamıyorum gün boyu ev işi yemek sudan çıkmıyor eller haliyle.Bunu özel günlerde kolayca kullanabilirim

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..