15 Mart 2015 Pazar

Karolina Kurkova Parfümü

LR markasının ürünlerini severek kullanıyorum. Nemlendirici krem, göz farı ve parfümünü denedim bugüne kadar.

2014 yılının son çeyreğinde kendi ismini taşıyan Karina Kurkova parfümün tanıtımı İstanbul'da yapılmıştı. Basında da Karina Kurkova'nın İstanbul'a gelmesi münasebetiyle epey ilgi gören tanıtımın baş kahramanı LR Karina Kurkova parfümünü ben de kullanıyorum.

Karina Kurkova Parfüm 50 ml

Işıltılı güneş temalı parfüm şişesi de çok şık. 50 ml ambalajında.
Çiçek kokuları ile oldukça hafif, bir o kadar da kalıcı. 
Yasemin ve sümbül çiçeklerinin kokusunu hissedebilirsiniz.
Canlı, kendine güvenen, kendinden emin, ışıltılı ve hayat dolu bir parfüm. 
Roll on, vücut losyonu, vücut spreyi de bulunuyor.
Şişeyi şimdiden yarıladım bile :) 
Satış fiyatı: 69,90 TL





13 yorum:

  1. Çiçekten ziyade, amber misk ağırlıklı kokuları daha çok seviyorum, bu tam annemin bayılacağı bir parfüm, yasemin kokusuna resmen aşık kendisi :)

    Bu arada İlk çekilişimi yapıyorum, katılmak istemezmisin acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzek kokuyor bu bayılıyorum ben kokusuna

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu cicek kokularina bayiliyorum en kisa surede bu parfumudenemeliyim;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiçek kokusunu seviyorsan sana uygun olur bence de

      Sil
  4. Şişesini çok beğendim.. Bir de koklamak lazim..

    YanıtlaSil
  5. harika bir koku ama yaza saklıyorum kendisini :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusunu duyunca dayanamadım hemen başladım kullanmaya yaza biter benimki :)

      Sil
  6. Kokusu bir harika,bende çok severek ve beğenerek kullanıyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yasemin kokusunu seviyorum , parfümü de merak ettim şimdik =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklentilerini yüksek tutabilirsin, güzel gerçekten

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..