13 Mart 2015 Cuma

hediye ahşap fotoğraf

Anıları, hatıraları canlı tutmak için sevdiğim fotoğrafları gözümün önünde bulundururum ben. Çoğu zaman buzdolabı üzerinde yada salonda durur fotoğraflar. Ara ara onları değiştirir, yenilerim.

Ahşap fotoğraflar da işte tam da hatıraları canlı tutmak için düşünülmüş. Hediyesepeti.com ahşap fotoğraflar konusunda oldukça başarılı. Harika çalışmalar ortaya çıkarıyorlar. Çeşit çeşit modelden kendinize uygun olanı seçebiliyorsunuz. Saatli olabilir, yatay yada dik tercih edebilir hatta fotoğrafınızın yanına şiir yada yazı ekleyebilirsiniz. 
Bir günde ürünü hazırlamaları ise övgüyü hak ediyor. Son dakika hediye hazırlığı için değerlendirebilirsiniz. 
Ben de hediyesepeti ahşap fotoğrafları ile ablama bir sürpriz yapmak istedim. Ablamın portre fotoğrafını gönderdim ve işte sonuç:
Ahşap fotoğraflar dışında çok daha fazla seçenek olduğundan siteyi incelemenizi öneriyorum.
Bu kadar çok seçenek ve kişiselleştirme şansını gördüğünüzde size uygun bir hediye mutlaka bulursunuz. 

11 yorum:

  1. Ya cok orjinalbir hediye secenegi bu bayildim bu fikre ustelik bir gunde yapilmasi sahaneymis ;-)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğendim bir fotografta ben gönderdim gelince paylaşacağım.Kalıcı bir hediye bence.Ablan güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir hediye seçeneği olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir fikir ve orjinal güzel bir hediye alternatifi…
    Ablacığın da güzel günlerde kullansın bu anlamlı hediyeyi…
    Sevgiler tatlım…

    YanıtlaSil
  5. Farklı bri hediye seçeneği, teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Çok farklı bir seçenek.. Ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Farklı bir hediye arayışında olnalar için güzel bir seçenek canım.

    YanıtlaSil
  8. Ayy ne kadar güzel olmuş ahşap tablo :) Benimde son dönemlerde favorim olan bir site :)

    YanıtlaSil
  9. çok nostaljik olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık, çok orijinal ve güzel görünüyor. Sitenize katıldım şimdi, bana da beklerim... Sevgilerimi sunuyorum :)

    YanıtlaSil
  11. ahşap kutulara da çok hoş durur :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..