8 Mart 2015 Pazar

yeni oyuncağım: tebeşirli kupa

Facebook reklamları bazen yada çoğu zaman yeni ürünler ve siteler keşfetmeyi sağlıyor. Bir facebook reklamında gördüğüm tebeşirli kupa çok ilgimi çekti. 

Yaz - Boz kupa olarak gösterilen reklamdan doğruca sayfaya ışınlandım. xukx.com internet sitesinde farklı tasarım kupaları da gördüm. Aslında biraz aklım karıştı ama her zaman ilk beğendiğim en iyisidir diye düşünen hızlı bir alışverişçiyim ben. 
yaz boz kupa - kişiye özel - tebeşirli

Tebeşirli yaz boz kupa ile çeşit çeşit notlar yazıp evdekileri de şaşırtıyorum. Kupa üzerine notlarımı görmek için instagram/bademlebuduk takibe alabilirsiniz. 

xukx facebook sayfasında anneler, doktorlar, öğretmenler, mühendisler, sevgililer için de bol bol çeşit var. Sipariş üzerine isminizi de yazabiliyorlar kupanıza. Kapıda ödeme 
Sipariş hazırlığı için ön ödeme, peşin ödeme gibi talepleri bulunmuyor. Kapıda ödeme yapabiliyorsunuz ama dilerseniz eft yada kredi kartı ile ödeme de olabiliyor. 
2 yada daha fazla ürün aldığınızda kargo ücreti ödemiyorsunuz. 
İşte ben de kargo ücreti ödemeyi sevmeyen biri olarak bu özelliği çok beğendim.






5 yorum:

  1. Çok farklı ve güzel bir ürünmüş...

    YanıtlaSil
  2. Hemen bakıyorum, benim gibi buzdolabına iliştirilmiş notlar ile ev halkına mesaj iletmeye çalışan birinin çok işine yarayacak sanıryorum.
    Bir içecek hazırlar sehpalarına bırakırım:)))

    YanıtlaSil
  3. Hakkaten çok ilginçmiş.Hemen sayfasını ziyaret ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok değişikmiş, çok beğendim ;))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..