18 Şubat 2015 Çarşamba

sana kapak olsun :)

Telefonum için daha önce hiç kişisel bir kapak kullanmamıştım. Aldığımda ne varsa üzerinde hep o şekilde kullandım. Kocaman Mickey Mouse karakterli, mini kek şeklindeki kapaklar hep hoşuma giderdi ama dedim ya ben hiç öyle bir şey kullanmadım.

Sana Kapak Olsun sitesini arkadaşım tavsiye edince denemeye değer buldum. Bu tip alışverişlerde arkadaşlarımın referansı benim için önemlidir. 
Onlar da kızı ile fotoğrafını seçmiş telefon kapağı için. Baskısı, kalitesi çok hoşuma gitti.
Ben de denemeye karar verdim. 
Onlarca fotoğraf arasından yazdan kalma bir tatil fotoğrafını seçtim ben.
Çekirdek ailemle tatilde, aydınlık fotoğrafımız bize bol bol tatili hatırlatsın diye...
Sizce nasıl? Güzel olmuş mu?

Bu konuda tecrübesiz olduğum için fotoğraf seçerken kapak rengi seçmem gerektiğini bilmiyordum. Canlı destekten telefonumun modelini söyleyip tavsiye isteyince şeffaf kapağı önerdiler. Gerçekten de şeffaf kapak oldukça uyumlu göründü. Siparişim ertesi gün geldi. Özel kutusu içindeki kapağıma ise bayıldım. Badem de telefon kapağımızı çok sevdi.








24 yorum:

  1. Çok beğendim👏👏Siteyi inceledim süper!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş , güzel günlerde kullan Elifciğim

    YanıtlaSil
  3. muklu aile tablosu nazarlardan sakınsın rabbim.
    güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuş :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler güzel yorumlarınız için :)

    YanıtlaSil
  6. Yaaa çok beğendim çok güzelmiş gerçekten :)
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş... İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan tatlım çok beğendim…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
  11. Çoook begendim.İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı.. güle güle kullanın.. sevginiz daim , şansınız bol olsun. sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  13. Ben ce çok güzel olmuş..Ben de düşünüyorum böyle birşey:)

    YanıtlaSil
  14. Bir arkadaşımda görmüştüm çok beğenmiştim. Güle güle kullanın. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlı olmuş size özel. Harika fikir.

    YanıtlaSil
  16. Çok şeker olmuş güle güle kullanın, sevgiler

    YanıtlaSil
  17. güzelmiş gerçekten iyiy günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  18. Guzel ginlerde kullan canim bende siparidimi verdim bekliyorum :) ayrica fotograf cok guzel :)

    YanıtlaSil
  19. güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  20. çok çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için
    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..