16 Şubat 2015 Pazartesi

insan olmak çok mu zor

Bu hafta sonu televizyondan ve sosyal medyadan gördüklerimiz hepimizi mahvetti. Gencecik bir kızın bu şekilde ölünü ve yaşadıklarını kim açıklayabilir, nasıl açıklanabilir? Hep derler ya ateş düştüğü yeri yakar diye, bu kez hepimizin yüreğini yaktı bu haber...


En çok da annesinin ''çok canı yanmıştır kızımın, keşke tek bir kurşunla ...''


Haberi aldığımdan beri geceleri uyuyamıyorum, kabuslar görüyorum, derinden etkilendik.

Bu son olsun diyorum ama derken de düşünüyorum neden bu oldu, neden yaşandı? 
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz?
Evlatlarımızı (kız-erkek) nasıl yetiştiriyoruz?
Bunları yapan da bir insan evladı değil mi?
Ne zaman bu kadar kötü kalpli olabildik?

Bir şeyler yapabilir miyim bu genç kız için, ailesi için, hepimiz için diye düşünüyorum; bir an olsun annesinin yerine koymayı deniyorum kendimi, Aman Allahım!!!!


Yavrumun saçını tararken, üstünü giydirirken canı yanmasın diye şekilden şekile giren ben hayal dahi edemiyorum o genç kızı, ailesini...


Yaşama özgürlüğümüz, beyniyle düşünmeyen, düşünemeyen insanların bir delilikle yaptığı hareketlere mi bağlı?


Genç kızın hayallerinin, göreceği günlerin hesabı kimden sorulacak?





''Kuşlar gibi uçmasını, balıklar gibi yüzmesini öğrendik ama kardeşçe yaşamayı öğrenemedik''


Martin Luther King




8 yorum:

  1. http://www.hurriyet.com.tr/gundem/28216700.asp
    ben hiçbirine inanamıyorum,bu düşünceler birbirine düşürmek için!

    YanıtlaSil
  2. Yazdıklarınızın tek kelimesine katılmamak mümkün mü, çok acı..

    YanıtlaSil
  3. Kizkardesinin dun soyledigi cok onemli bir sey vardi okullarda insanlik dersi verilsin diye nekadar dogru :(
    ailelerde daha cocukluk yillarindan itibaren siddete egilimi var mi yokmu onu arastirmalilar ve varsa tedavi ettirmeliler ki baska canlar yanmasin artik

    YanıtlaSil
  4. "Adalete giden yol, hukuksuzluktan geçmez !"

    YanıtlaSil
  5. Hayat bilgisi dersleri değişmeli bence böyle hayat a böyle dandik dersler uymuyor!

    YanıtlaSil
  6. Ne denir artık bilemiyorum ama son olsun istiyorun. :( Ağlamaktan mahvoldum içim acıdı resmen :(

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..