5 Şubat 2015 Perşembe

maske ve peeling ile hızlı bakım

Birkaç haftadır Elif yine koşturmaca içinde. Bu sefer telaşım ustalık için. Bu hafta sınavlar ile geçti, ay sonuna kadar da devam edecek.
Bu yoğun tempoda yorgun düşen Elif bakım da yapmasın mı?
#bademlebudukdavet hediyelerinden Freeman maske ve peeling ile hızlı bakım yaptım.

Önceki gün Freeman Kayısılı Yüz Peelingi ile cildimi derinlemesine temizlemek istedim. Gece ders çalışmalar, sınav stresi, tüm gün okulda bulunmak derken... Yüz peelingi seçerken ince tanecikli olmasına dikkat etmeli. Bu peelingin tanecikleri de çok ince ve cildi çizmiyor. Kremsi yapısı sayesinde yumuşacık sürülüyor. Hafif bir masaj ile kolayca cildiniz temizleniyor. Cildi durularken kremsi yapı daha önce gittiğinden mini tanecikleri cildinizden nazikçe arındırmaya dikkat etmeli. Haftada bir kullanmak yeterli olur, tek kullanımlık paketin içinden çıkan ürün bir uygulama için bence fazla, benim ürünümün yarısı kaldı!
Freeman maske ve peeling
Ertesi gün de Freeman Buğdaylı Yüz Maskesi uyguladım. Biraz canlanmaya ve bakıma ihtiyacım vardı, iyi geldi. Buğdayın yenileyici özelliğinden faydalandım. Maskeyi uygularken anında serinlik hissediyorsunuz. Serinlik, maske cildinizde olduğu sürece devam ediyor. 5-10 dakika kalması yeterli oluyor. Işıltılı ve şeffaf bir maske. C vitamini de içerdiğinden gece kullanılması daha uygun. Göz çevresi hariç yüz ve boyun bölgesi rahatlıkla kullanılabilir ürün içeriyor. Aydınlatıcı ve canlandırıcı etkisinin yanında nemlendirici bir maske olması da acil durumlar için kurtarıcı maskeler arasına girmesini sağlıyor. Benim kullandıklarım tek kullanımlık paketlerden ancak markanın tüp ambalajları da bulunuyor.

Çok fazla çeşitleri olan Freeman maskelerden cildinize uygun olanı tespit ettiğiniz ürünün büyük boyunu kullanmak avantajlı olabilir. Ben buğdaylı maskeyi çok sevdim :)


Hafta arası böyle bir mini bakımı hak etmiştim...




17 yorum:

  1. Ohhh mis gibi yapmissin super gorunuyor bende bi bakacagim urunlerine jarkanin ;) ah bide yapmaya ernmesem :)

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin :) Ben de deneyeceğim paylaşım için teşekkürler. güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle benim bloğuma da beklerim :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  3. ürünün ismini sayende duymuş oldum .maskeleri seviyorum bunuda deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten deneme için uygun bunlar, tek kullanımlık

      Sil
  4. freshliğini taaa Ankaradan hissettim :)

    Sevdiğim tarz maskelerdenmiş, buğdaylı maske denemedim denemek isterim.

    Şeffaf maskeyi temizlemek sanki daha kolay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım şeffaf olanı temizlemek daha kolay

      Sil
  5. çok büyükmüş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. Korkumdan deneyemiyorum,cildim kuru, hassas ve alerjik.

    YanıtlaSil
  7. Buğday içerikli ürünleri ben çok seviyorum. Hem kokusu çok güzel oluyor hem de cildime iyi geldiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Eskiden çok kullanırdım ama uzun zamandır yapmiyordum hatırlattınız teşekkürler emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. ben siyah şekerli maskeyi de çok sevdim :-))

    YanıtlaSil
  10. peelingler favorım itiraf ediyorum cildime çok fazla vakit ayıramıyorum ama bu tür tek kullanımlık maskeler görürsem hemen alıyorum bir kaç tane sonra kızlardan bana kalmıyor orası ayrı..

    YanıtlaSil
  11. Benim de çok fena halde nem maskesi yapmaya ihtiyacım var.. Bu önerin iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  12. Eskiden maske yapmayi hic ihmal etmezdim.. Simdilerde aklima bile gelmiyor..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..