29 Kasım 2017 Çarşamba

Üsküdar'da en güzel mekanlar

Kasım ayı içinde arkadaşımla nereye gitsek, ne yapsak diye düşünürken Üsküdar'ı gezmek geldi aklımıza. Arada bir böyle planlar yapıyoruz elbette, daha önce de Karaköy'ü gezmiştik. Sırada neresi var, takipte kalın!

blogger anneler

Üsküdar'da gidebileceğiniz en güzel mekanları sizin için yazacağım. Eğer ben okumak istemiyorum derseniz sizi youtube kanalıma alayım, Üsküdar gezimizin vlogu yayında! Üsküdar'da en güzel mekanlar kahve muhabbet

Bu güzel gezide yol arkadaşım @aylinden tabi ki. Üsküdar'ı daha önce keşfetmiş, nereye gidilir ne yapılır biliyor. İlk durağımız meydandaki Mado'nun arkasındaki yokuşta bulunan Payedar ve Aşiyan oldu. İki mekan da karşı karşıya bulunuyor. Biz önce Payedar Çikolata ve Kahve'de kahvelerimizi içtik. Sonra Aşiyan'a geçtik. Aşiyan'da teras olduğundan açık havayı tercih ettik. Kasım ayında mevsim normallerine göre iyi bir hava diyebilirim, yağış yoktu sonuçta! Çay sohbet derken Aylin ''başka bir mekana daha götüreyim seni'' dedi.
mim kahve, aşiyan kahve, payedar kahve, üsküdar

Ana caddede Kanaat Lokantası'nı da görünce rahmetli babamı da andım tabi ki. Geçtiğimiz ay da ailecek gitmiştik oraya. Aynı caddede solda kalan Mim Kahve'ye gittik. Giriş kısmına bakarsanız mekan oldukça hoş. Antika detaylar ile süslenmiş. Duvarları da tam fotoğraflık bence! 3 katı var ve her kat başka bir dünya. Syphon isimli bir kahveden sipariş verdik. Masada hazırlanarak servis ediliyor. Ancak bizim gibi kahve sevenlere bile sert geldiğini söylemek zorundayım. Kahvelerimizi bitiremedik. Biraz da balıkçılar çarşısında gezip çocukların okul çıkış saatine yetişmek üzere yola koyulduk.

Keyifli bir gezi oldu. Bakalım bir sonraki buluşmada nerelere gideceğiz? Önerileriniz varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

1. Elif ne keyifli bir gün oldu, keşifler seninle çok keyifli :)

2. Mim cafe yi çok merak ediyorum, özellikle kahvaltısını. benim için kahvaltı mekanları oldukça önemli olduğundan gerek hemen bir kahvaltı mekanı tabsiye ediyorum üsküdar da: kahve dehası. Vapur iskelesinden fethipaşa korusuna giderken sağda kalıyor. tatlıları da süper, kahveleri de. bence mutlaka gitmelisiniz :)

3. harika olmuş Elifcim ben de buraları özellikle Beyoğlu ve tarihi yarımada'yı günlük tur ile gezmek istiyorum en kısa zamanda .-)

4. keyifli bir gün olmuş sizin için ne güzel.....

Yorum yazan eller dert görmesin..