1 Aralık 2017 Cuma

günün yaramazı

Bu sabah ''kaş ile göz arasında oldu'' deyimi vardır ya, işte tam onu yaşadık. Çocukları yalnız bırakmaya gelmiyor. Kahvaltı masasını toplarken salon ve mutfak arasında gidip gelirken Ali Berke nereden bulduysa bir ruju almış ve olan olmuş! Sehpaya, eline, yüzüne bulaştırmış...

bebekle hayat

Neyse ki hemen fark ettim. Ağzına sokabilirdi, yemeye çalışabilirdi. Allah korusun. Ev kazaları hep böyle oluyor zaten. 
Çocuklar ortalığı karıştırmayı çok seviyor. Keşif zamanları tabi onlar için. Bu yüzden hiç yalnız bırakmamalıyız. Ben de çok dikkat ediyorum. Ancak masayı toplarken de böyle kısa süreli yalnız kalabiliyor.  İlk emeklemeye başladığı dönemlerde çekmecelere kilit takmıştık zaten. Bir de mutfakta bıçaklar tezgah üstünde durur hep bizim evde. Bade'nin bebekliğinden kalma bir alışkanlık bizim için... Deterjanlar da tabi ki tezgah altlarında değil, ulaşamayacağı yerlerde. 


Ben böyle bir yaramazlık anımız burada kalsın diye paylaştım bugünü. Aman dikkat edelim çocuklarımıza, bebeklerimize... Kaşla göz arasında ortalığı karıştırmaya pek meraklı minikler...





3 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..