23 Ocak 2014 Perşembe

bugün benim doğum günüm

doğum günüm

bugün benim doğum günüm,
özel günleri ve kutlamaları çok sevmediğim doğrudur, 
özel günleri ne kadar sevmesem de doğum günleri daha iyi, daha kabul edilebilir ve keyifli... 
Sanırım kutlanmayı seviyorum, hatırlanmayı, iyi dilekleri de :)))


Daha önce üye olduğum siteler doğum günümü kutluyor. Bankalar, mağazalar, anne bebek kulüpleri, güzellik salonum, kuaförüm, yemeksepeti.com, google bile doğum günümü kutluyor :)
Doodle sağ olsun ;)

Yaş konusuna hiç girmeyelim, ben de bilmiyorum kaç oldum :)))

Çocukluğumu, gençliğimi özlediğim gibi bugünümü de özleyeceğim biliyorum. 
Bir insan ergenliğini özler mi? Özledim be!

Doğum günlerinde daha duygusal oluyor insan 
Ölümün acısına, doğumun sevincine tanık oldum...
Anne oldum...
Bazen yoruldum hayattan ama hiç yılmadım. Yıkılmadım, ayaktayım :)))
Bir sürü olumsuz enerji, olumsuz insanlarla uğraştım ama bu yıl onlardan uzak durmayı öğrendim az da olsa...


Gelecek, geçmişi aratmasın diyorum ne diyeyim :)

ufak bir not da benden:
Bence doğum gününde insanlar çalışmamalı!!!
O gün tatil olmalı :)


Sevgilerimle,
kocaman öpücükler...

20 yorum:

  1. sağlık dolu nice mutlu yıllara..
    bugün eşiminde doğum günü :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşın hayırlı olsun canım ,umarım gönlündeki tüm güzellikleri getirir sana...Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Bundan sonraki yaşların diğerlerinden çook çook daha mutlu olsun nice yaşlara güzel anne :)

    YanıtlaSil
  4. iyiki dogdunnnnn niceeeyıllara

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice seneler geçirmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
  6. Nice sağlıklı yıllara inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Muklu yıllar Bitanem az kaldı son 1 buçuk gün :))

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu, tatlı yılların olsun :) son dileğine katılıyorum, insanlar doğumgününde izinli olmalı :)

    YanıtlaSil
  10. Bademle beraber mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  11. MUTLU YILLAR ******************

    YanıtlaSil
  12. İyiki doğdun mutlu senelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (:

    YanıtlaSil
  13. Iyi ki doğdun mutlu yıllar :)))

    YanıtlaSil
  14. İyi ki doğdun nice sağlıklı mutlu yaşlara :)

    YanıtlaSil
  15. herkese çok ama çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..