9 Ocak 2014 Perşembe

bana yalan söylediler

bana yalan söylediler
Bugün son ses dinleyerek sabah yolculuğumu yaptım.

Çok sevip çok duygusala bağladığım bir parçadır
gerçi kime yalan söylenmedi ki ...



Bir aleme indim yalnız 

Yerde toprak, gökte yıldız 

Bir yan susuz bir yan deniz

İki el, bir baş verdiler

Bir çift göz ağlar da güler 
Dört bir yanda benim gibiler



Doğru söz içinmiş diller 
İşte kalbin sev dediler

Bana yalan söylediler
Bana yalan söylediler 
Kaderden bahsetmediler 

Varsın böyle geçsin ömrüm 
Neşeyle dolsun bari her günüm 
Hani benim sevdiklerim
Hani gönül verdiklerim 
Hasret gider, ben giderim





Türkçe sözleri Fikret Şeneş e ait.
Bu şarkı ile beraber Issız Adam filmini anmamak ayıp olur ama dimi








bademlebuduk


6 yorum:

  1. Orijinalini daha çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Çok çook sevdiğim bir şarkı

    YanıtlaSil
  3. Ben de cok severimmm bu şarkıyı, canımın içi yalandan uzak günlerimiz olsun. Seni seviyorum..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..