2 Ocak 2014 Perşembe

Salon Perfect Kaş Pudrası

Salon Perfect Kaş Pudrası özellikle dolgun kaş sevenler için ideal bir ürün.
Yada şöyle diyelim; kaşını seyrek bulanlar için de ideal...
fırça + pudra tek pakette satılıyor.
Renk seçeneği yok, genelde kaş farları ikili olarak satılıyor ama bu markada tek renk. 
Zaten uyumlu ve pigmentasyonu da oldukça başarılı. İkinci bir tona ihtiyaç duymadım ben...


salon perfect kaş pudrası
Fırçası eğimli olduğu için uygulaması da oldukça kolay
Kaş belirleyici pudra kullanmadan önce kaş kalemleri ile ihtiyacımı karşılıyordum. Ancak kaş pudrası kullandıktan sonra neden kaş kalemi ile eziyet çektiğimi düşünür oldum :) 
Salon Perfect Kaş Pudrası için bahsediyorum; 
1- kaşları doğal bir görünüm ile koyulaştırıyor
2- yoğun dolgu sağlıyor
3- aynı yere defalarca uygulamaya gerek yok
4- uzun süre dayanıklı
5- fırça eğimli olduğu için boşlukları doldurmada başarılı
6- Ekstra sabitleyici kullanmanıza gerek yok...
7- Salon Perfect ürünü!


kaynak
Doğal kaş görünümünüze uygun şekilde kaşınızın iç kısmından başlayıp kavis ve eğimi takip ederek sonlandırmak... Bu kadar kolay uygulama...
Kaşın dışına taştığında görüntü benim hoşuma gitmiyor ama sevenler olabilir.
Sadece kaşın dış tarafında bitişinde biraz uzatma gözüme hoş geliyor diyebilirim.

birinde uyguladım, birinde uygulamadım. Bakalım siz beğendiniz mi sonucu?


öncesi - sonrası




bademlebuduk


7 yorum:

  1. Gerçekten başarılı :)
    Çok doğal durmuş

    YanıtlaSil
  2. doğal ve güzel durmuş. ben normalde far kullanıyorum ama böyle bir üründe sonuç daha başarılı olabilir ;)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ürünmüş gerçekten

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..