10 Ocak 2014 Cuma

istenmeyen tüylerden kurtulurken dikkat

Tüylerden sir ağda ile kurtulmak hem uzun vadeli hem de ileriye dönük faydaları olacağından güzel bir alternatiftir. Eğer acı ile sorununuz yoksa tabi...
Sir ağda uygulamasını bir salonda uzman tarafından yaptırıyorsanız eğer size önerim kullanılan ürünü kontrol etmeniz.

Maalesef salonlarda vücut ve yüz için aynı ürün kullanılıyor genelde...
Bu da şu anlama geliyor: Bir başkasının vücut ağdasından sonra aynı ağda (bazen de aynı spatula ile) sizin dudak üstünüze sürülüyor!!!
Hiç de iç açıcı değil...
Hele ki dudak ve yüz bölgesi bu kadar hassas iken...
Lütfen salonlarda yüzünüze ağda yaptırırken dikkat edin.
Özellikle Kişiye Özel Ağda varsa tercih edin.
sir ağda
kişiye özel sir ağda
Bu küçük kavanozlarda bir kişiye yetecek kadar ürün bulunuyor. Bu ürün sizin için açılıyor ve eğer bir defada ürün bitmezse ağdanızı satın almayı deneyin. Bir daha ki sefere yanınızda getirebilirsiniz? Küçük ambalajda olduğu için de çok çabuk ısınıyor.
Ağdanızı kendinize özel kullanın. Kullanılmasını sağlayın. 


Devamı gelecek...


9 yorum:

  1. kesinlikle doğru bir tespit.ben manikür setimi dahi kuaföre kendim götürüyorum..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru bir uygulama,
      ürünler kişisel olmalı mutlaka

      Sil
  2. Benim kuaförüm tanaçan ın bu ürününü kullanıyor ve gerçekten memnunum. Benim için açtığı ürün bitmediyse adımı üstüne yazıyor ve bir sonraki gidişimde yine onu kullanıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tanaçan dan çok memnunum
      bu uygulama ile kuaförünüz müşteri memnuniyetinin yanı sıra müşteri sadakati de sağlıyor aslında, ne güzel...

      Sil
  3. çok güzel bir şeymiş.malesef benim dudak üstü bölgemde sir yüzünden lekelenmeler oldu.aslında yüzde kullanılmaması en iyisi.ne kadar prof.da olsalar sıcak bir şey yakabiliyor.sonrada geçmeyen lekeler.malesef ben bir türlü geçiremedim.ama tabi illede yüzüne uygulatanlar için kişiye özel sir süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru uygulama çok önemli devamında bu kararma konusundan bahsedeyim ben de madem ...
      Geçmiş olsun...

      Sil
  4. devamını bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kısa sürede gelecek devamı :)
      bu hafta bademin doğum günü partisi haftası :)

      Sil
    2. Doğum günü kutlu ve mutlu olsun :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..