31 Ocak 2014 Cuma

Kendinize özel kahve yaratmanın adresi: kahveniyarat.com


Bu internet sitesi ile ilgili mail aldığımda hemen burnuma mis gibi kahve kokuları geldi. 
Bir kahve sever olarak ben bu siteye hemen ışınlandım. 

Hem taze kahvenin tadı ayrıdır öyle değil mi?
kahveniyarat.com, “Kendi tadını yakala” sloganıyla, 
damak tadınıza en uygun kahveyi yaratma fırsatı sunuyor.

kahveni yarat
Kahve severlere en taze kahveyi, tercih ettikleri şekilde ulaştırmak amacıyla kurulan platform, hangi kahvelerin karıştırılacağını, nasıl öğütüleceğini, hatta paket tasarımını bile kullanıcının tercihine göre oluşturan tek kahve sipariş sitesi olma özelliği taşıyor.
Hangi kahvelerin, hangi oranda karıştırılacağına ve hatta nasıl öğütüleceğine siz karar veriyorsunuz. Espresso, filtre kahve yada french press şeklinde öğütülme işini seçiyorsunuz.

Gelelim işin en eğlenceli kısmına,
Seçtiğiniz kahvenizin sarı kağıt ambalajına seçeceğiniz renkli etiketlerden ekleyebilir, dilediğiniz yazıyı yazdırabiliyorsunuz. Hoş bir sürpriz öyle değil mi?
Kahve seçimi yapmak istemezseniz kahveniyaratcom uzmanlarının seçip hazırladığı paketlerden edinebilirsiniz.
kahveniyarat

Süper bir fikir değil mi?
Kahveni Yarat fikri nereden çıkmış?
7 yıl Almanya’da kendi kahve mağazasını işleten Barista Aykut Gürkan’ın Türkiye’ye dönmesi ve Clockwork’ün kurucusu Serkan Arı ile tanışmasıyla doğdu. En iyi kahveyi Türkiye’deki tüm kahve severler için ulaşılabilir kılmak amacıyla yola çıkan iki ortak, kahve ve dijital iletişim konusundaki tecrübelerini birleştirerek Kahveniyarat.com’u kurdu.

En kısa zamanda kendi kahvemi seçmek için sabırsızlanıyorum,

kahve keyfimiz bol olsun...


4 yorum:

  1. Muhteşemmiş bu!!
    Mutlaka deneyeceğim ve bu haberi paylaştığınız için çok teşekkür ederim :)
    Eğer ikinci el giysi-aksesuar-ayakkabı alışverişiyle ilgileniyorsanız ben de sayfama beklerim.
    garajsatisim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de gördüğümde çok heyecanlandım zaten :)
      faydalı olduysa ne mutlu bana

      Sil
  2. Levente yönlendireyim burayı. O bir kahve sever ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur canım, ben de kahve severim biliyorsun :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..