3 Ocak 2014 Cuma

bazı insanlara içiniz ısınır

Hani bazı insanlar vardır ya, içiniz ısınır, severseniz ilk bakışta...
Seveceğinizi hissedersiniz. Seversiniz de...
İşte böyle insanlar olsa hep etrafımızda hayat daha güzel olmaz mı?

Bir insanla hiç tanışmış olmasanız bile kimi zaman kendinize yakın hissedebiliyorsunuz. Tanıştığınızda da aynı his devam ediyor çoğunlukla. Elektrik diye bir şey var, ben inanıyorum.

Bir insanla frekansınız tutmazsa tutmuyor. Bazı insanlara da bir türlü ısınamazsınız. Belki birçok kez şans verirsiniz birbirinize ama ı-ıh ...
Olmayınca olmuyor 
olmayınca olmuyor


Bazı insanlarla bir elmanın iki yarısı olmak zorunda da değiliz elbette.
Ama herkese şans verilmesi gerekiyor diye düşünüyorum... Veriyorum da...  

İçinizi ısıtan, yanında mutlu hissettiğiniz, mutluluğunuzu paylaşabildiğiniz insan güzel insandır. 

Bazılarıyla ise mutluluğunuzu paylaşmaya çekinirsiniz, mutlaka size olumsuz bir şey söyleyip keyfinizi kaçıracaktır, bilirsiniz. Sizi hiç yanıltmaz.
Birbirinize şans verirsiniz, sohbet ettiğinizi, sıradan bir muhabbetin içinde olduğunuza kendinizi inandırmaya çalışırsınız. En keskin bakışları, en olumsuz düşünceleri üzerinizde hissedince anlarsınız Olmayınca Olmuyor...

''Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilir'' Mevlana


Eğer aynı olumlu duyguları paylaşamıyorsak, olumsuzluklar arasında kaybolmayalım 


Umarım içinizi ısıtabiliyorum

sevgilerimle




5 yorum:

  1. Kişi anca kendisiyle aynı hissiyata sahip diğer kişilerle iletişim kurabilir, geride kalanlar eninde sonunda ne kadar dirensekte patlak veriyor bir yerde canım. Biten 2013 yılında edindiğim en önemli tecrübe bu :)

    YanıtlaSil
  2. Seni seviyorum tanımasam da :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında ne güzel bunları duymak, okumak. İlişkiler adına umut verici. Ancak baktığımızda o "iç ısınması" bazen tek taraflı oluyor ve bunu hisseden diğer taraf farklı değerlendirip iyi niyetleri sömürüyor.
    Bir süredir içim birine ısındıysa ben daha çok uzaklaşıyorum, en azından beklentilerim olmaz.
    Çok pesimist bir yorum oldu farkındayım bu umut verici yazının üzerine ama yaşanılan gerçekler sözlerimi sabitliyor 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke hep samimiyet olsa, ısınmasa da numara yapmasak, samimi olsak :)
      Sevgilerimle

      Sil
    2. ayrıca yorumunu da çok samimi buldum :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..