1 Ocak 2014 Çarşamba

Damla Sakızlı El Kremi

Damla sakızı sever misiniz?

Ben tadından çok kokusunu severim. Bu yüzden de damla sakızlı bu el kremini görünce pek memnun oldum.
Biovit Life 
Damla Sakızlı El Kremi 
damla sakızlı el kremi


Bu kremi bana bir arkadaşım hediye etti. 
Sıradan bir ambalajı var ürünün. 
Yerli üretim.
Paraben içermiyor.
Shea yağı içeriyor. Shea yağı cilde faydalı biliyorsunuz.
Damla sakızı besleyici özelliği cildi canlandırır ve korur. 
Kokusu hoş ve hafif.
Yaşlanma karşıtı.
Antiseptik özelliği sayesinde enfeksiyonlara karşı da koruyucudur.
damla sakızlı el kremi
Özellikle Arabistan'da damla sakızı kozmetik ürünlerde sık kullanılıyor. Üreticiler ise Türkiye ve Yunanistan'da bulunuyor. Yunanistan'da yemeklerde de bol bol kullanılıyor damla sakızı. Bizde ise muhallebi ve sütlü tatlılarda kullanılıyor, yemeklerde ben pek rastlamadım açıkçası.

Damla sakızlı muhallebi tadında günler dilerim :)))



bademlebuduk

10 yorum:

  1. Damla sakızına bayılırım. Nereden aldın peki ? İlk defa duyuyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi arkadaşım hediye etti
      Belki online mağazalarda vardır, bilmiyorum

      Sil
  2. Kokusunu hayal edebiliyorum ne de güzel kokuyordur şimdi o. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. damla sakızı kokusu çok güzeldir, kremde daha güzel

      Sil
  3. bayıldım kokusu burnuma geldi desem nerden bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsencim bana da arkadaşım hediye etti, izmirli bir firma imiş üreticisi
      damsak

      Sil
  4. Bende çok severim damla sakızını..Kremin kokusu miss gibi desene ..Danla sakızını bende tatlılara yakıştırıyorum ,yemeklerde nasıl olur ki :)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle denemek isterim. tüm damla sakızı severler bu postun altında toplanacak gibi hissediyorum:)
    sevgiler <3

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..