27 Ocak 2014 Pazartesi

Kızılay'dan İlk Yardım Eğitimi

Geçtiğimiz haftalarda 2 günlük bir eğitime katıldım.
Hayati önem taşıyan önemli bir eğitim...
İlk Yardım Eğitimi
ilk yardım


Yeni İş Sağlığı ve Güvenliği yasası gereği alınması gereken ilk yardım eğitimini isteyen gönüllüler de alabiliyor.
Benimki devlet isteğiyle oldu :)

Eğitimi Bakırköy Kızılay Tıp Merkezi'nde aldım. Pınar hn ve Aydın bey eğitimcilerimiz çok samimi, çok bilgili idiler.
Gerekli çoğunluk sağlandıkça yapılan eğitimler elbette ücretli...
Ancak yaşamsal önemi de çok yüksek. Bir çok şeyi yanlış biliyormuşum ben mesela... Tabi burada yanlış veya doğrulardan bahsetmeyeceğim, size sadece bu eğitimi almanızı önereceğim. Çünkü ne zaman ve nerede neyle karşılaşacağımızı bilemeyiz...

Umarım bu bilgileri kullanmak zorunda kalmam desem de hayat sürprizlerle dolu, bazen güzel sürprizler bazen de maalesef kötü...

Eğitimden sonraki hafta ise Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nde yazılı ve uygulamalı sınav oluyorsunuz. Hocalar bu sınavlara gerçekten çok özen gösteriyorlar. Tabi olması gereken de bu. İnstagram'dan takip edenler bilir, hastaneden de görüntü paylaşmıştım ve sınavı geçtiğimin müjdesini vermiştim.
artık bir ilk yardımcıyım :))

Eğer imkanınız varsa İlk Yarım eğitimi alın derim,
Sağlıklı günler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..