11 Aralık 2019 Çarşamba

üç kız kardeş

Bugün küçük ablamın doğum günü 🎁

Bu vesileyle hem ablamın yeni yaşını kutlamak hem de ablalarıma bir not yazmak istedim. Son derece anlık bir karar aslında bu yani planlı bir şey değil bu yazı fikri...


Ablası olanlar beni anlar, küçük kardeş olmak büyük şanstır. Hatta benim gibi iki ablanız varsa çifte şanstır. Bir yerlerde okumuştum; “sizi dünyada annenizden sonra sizi en çok seven kadına abla denir” diyordu. Ablalarıma sormak gerek aslında ama bence doğru :)
Bade de zaman zaman serzenişte bulunuyor: keşke benim de ablam olsaydı diye!!! Teyzelerine de çok düşkün demek ki aramızdaki sevgi bağını Bade’ye de aktarabilmişiz. O da bu sevgiyi yaşıyor.

Bir tanesiyle 9 diğeriyle 11 yaş fark aramda... Yıllar geçiyor, yaş alıyoruz hepimiz de... Çözemediğim şey şu ki onlar gittikçe gençleşiyor ben ise büyüyorum... Nasıl oluyor yahu :)))


Evin en küçüğü olarak şımarıklık halkımı kullanıyor ve fotoğraflara da yansıtıyorum:)) Evin en küçüğü olmak da çok güzel.
Nice mutlu senelere canlar
Sevgiler saygılar

1 yorum:

  1. Çok şanslıyım, çünkü bir ablam var benimde :) İyiki de var :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..