18 Temmuz 2018 Çarşamba

yaz tatilinde maksimum fayda

Henüz daha okullar kapanmadan yaz tatili için plan ve projeler başlamıştı bizim evde. Koskoca 3 ay hiç bir şey yapmadan geçmezdi illa ki ama yaz tatilini verimli geçirmek için biraz çabalamak gerekiyor. Yaz tatili çocuklarımız için yenilenme, kendini geliştirme ve dinlenme için çok büyük fırsat.


Kendi çocukluğumu hatırlıyorum da en çok eğlendiğim ve hatta unutamadığım yaz tatilim tenis kursuna gittiğim yazdı! Yani uzun okul hayatımda pek çok yaz tatilim oldu, kurslara vs katıldım birkaç kez, her yaz sahile deniz tatiline de gittik ama en sevdiğim arkadaşlarımla katıldığım tenis kursu yazıydı. Dolu dolu geçen bir yazdı. 

Okullar daha kapanmadan Bade için kurs, aktivite vs araştırdım. Zira belediyeye ait kursları geçen sene kayıt zamanında tatilde olmamız nedeniyle kaçırmıştık. Bu yaz sebat ettim, kayıtların başladığı gün kayıt işlemlerini tamamlamıştık. Belediyelerin hazırladığı yaz okulları için okullar kapanmadan merkeze giderek kayıt tarihlerini öğrenmenizi tavsiye ederim. 

Bade için seçtiğimiz kurslar; İngilizce, tiyatro, kara kalem 
Benim katılmasını istediğim ama Bade’nin tercih etmediği aktiviteler de var tabi; zeka oyunları, satranç gibi.
Tabi ki onun tercihlerine saygı duyuyorum, istediği kurslara katılıyor. 3. Sınıf öncesi ingilizce ne öğrense kardır. Tiyatro için hep yeteneği olduğunu düşünmüştüm belki devam ederiz başka bir kurs ile... Resim yapmayı da çok seviyor bu yüzden kara kalem derslerine de zevkle katılıyor. 
Tabi ki bütün yazı evde televizyon karşısında geçirmesini istemez hiç bir ebeveyn, bu da bir emek işi; kurs saatlerinde hazır olmak, kursa gitmek ve ders boyunca beklemek de ebeveynlere düşüyor. 

Yeni arkadaşlar edinmesi, faaliyetlerle dolu dolu vakit geçirmesi ve kazandığı donanım sayesinde yaz tatilini en verimli şekilde geçirmesi bizim için çok önemli. Elbette bol bol kitap okumayı da ihmal etmiyoruz. Kitaplarla ilgili bazı çalışmalarımız var, onları da bir başka yazıda paylaşırım. Herkese iyi tatiller 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..