27 Aralık 2021 Pazartesi

kış çaysız geçer mi hiç?

Bir kahve sever olarak çay sever olduğumu da itiraf etmem gerekiyor. Benim için ikisinin yeri de çok bambaşka... Kahvesiz olmadığı gibi çaysız da olmuyor bu hayat... Elhamdulillah keyif almayı biliyoruz çok şükür :)

kış çayı


Geçenlerde bir pr gönderisi aldım. Markadan ilk defa bir gönderi alıyorum. Sanırım ajanslar aracılığıyla geliyor bunlar. Bir kozmetik markası yeni yıl hediyesi göndermiş, sağ olsunlar. Kozmetik ürünlerin yanında bir de kış çayı vardı ki bence blogda olmayı hak ediyor. 

Kutusuna ayrı, kokusuna tadına ayrı hayran kaldım. 

50 gramlık teneke kutudan ortalama 30 fincan çay için dökme çay bulunuyor. Kutuların böyle küçük olması tazeliğini koruması içinmiş. Bir fincan su için bir tatlı kaşığı çay eklemeniz yeterli oluyor. 

Christmas Kiss Tea Narlı Yılbaşı Çayı içinde neler var bakalım:

Nar, tarçın, hibiskus, elma, portakal kabuğu, kuşburnu.

narlı kış çayı


Şunu da mutlaka belirtmeliyim ki; pr paketinde bu markaya dair bir bilgi ya da kart vs yoktu. Çok beğendiğim için internetten sayfalarını araştırdım. Başka başka çayları da varmış. 

Blue Butterfly çayı demlendiğinde mavi renk alıyormuş. Çok merak ettim. Sipariş versem mi diye düşünüyorum.

Berry hibisküs çayı da yeni ürünlerindenmiş. 

Bubble tea setlerini de sitesinde gördüm  ama bir şey anlamadım. Bu setin içinde kolay içim için özel pipet gönderiliyormuş. Acaba köpüren bir çay mı? Ne dersiniz?





1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..