18 Eylül 2022 Pazar

7. sınıfa başladık

Badem kızım ile açtığım blogum bilmiyorum kaçıncı yaşına girdi... 9 yıl olabilir mi acaba? Şimdi benim mini mini kızım orta okullu ve hatta 7. sınıfa başladı bile...

bademlebuduk


İlk yıllarda yüzünü gizleyerek paylaşsam da onun da kararıyla yayınlamada daha da serbestim artık. Büyüyor iki gözümün çiçeği :)

Okullar açılmadan önce rutin göz ve diş kontrollerimiz yapıldı. Badem kızım artık gözlüklü!

Gözlerde biraz sıkıntı olduğunu anlamıştık ama 2,75 olacağını da tahmin etmiyordum açıkçası. Göz muayenesinden hemen sonra gözlüklerini sipariş verdik. 1 saat sonra gözlükler hazırdı. Gözlükleri ilk taktığında babasına bir sarılması vardı ki sormayın! Çok rahat görüyormuş artık, babasına koca bir kucaklama ile teşekkür etti. 


Önümüzdeki yıl sınav senesi olduğundan çalışmalarımızı artık bir tık ileriye taşımaya niyet ettik. Ders tekrarları ve bol soru çözümü için hevesli ve istekliyiz. Bize bu yolda önerileri tavsiyeleri olanları yorumlara bekleriz.



Benim gözümde hala küçücük olan prensesimin her yıl okul yolunda çektiğim fotoğraflarını buraya da anı defterimize de bırakıyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..