20 Haziran 2013 Perşembe

Beauty Eurasia 2013 fuarı

Beauty Eurasia 2013 fuarı geçen hafta 13 -16 Haziran tarihlerindeydi.
Yenilikler, yeni markaları görmek amacıyla ben de fuardaydım.
Fuar oldukça kalabalıktı, özellikle Arap ülkelerden gelen ziyaretçiler yoğundu. Malum daha çok ihracata yönelik firmalar katılıyor.
Yabancı firmalar da Türkiye'de distrubutor arıyorlar.
Bunlardan biri İtalyan oje markası FABY idi.
Çok hoş bir standı vardı. Türkiye bir distrubutor arıyorlarmış, belki de yakında Türkiye'de satışı başlar :)






Erkekler için özel serisi Türkiye'de 
ilgi görür mü sizce???
:))))





Ojeleri deneme şansımız olmadı, Türkiye'de en iyi ojenin China Glaze olduğunu, dünyada da bunun böyle bilindiğini söylediler.

Sanpak'ta tek kullanımlık ürünleri ve eldivenle yapılan manikürü izlerken çok doğal bir bitki çaylarından ikram ettiler.
Adını hatırlayamasam da farklı sunumu ile ilgi odağı oldu.
Poşetsiz, ipsiz direk dalıyla :)




Dolum makineleri de bol bol çalıştı fuarda.
Çantamızdan eksik etmediğimiz kavanoz kremler işte böyle dolduruluyor:





Kalabalık nedeniyle her standı fotoğraflayamadım,
Dermokil'in standı çok yoğundu, son olarak onları paylaşıyorum :)





yine yeniliklerle görüşmek dileğiyle



bademlebuduk 

4 yorum:

  1. Çok güzel:)Ama erkekler için olanın pek ilgi göreceğini sanmam.Türk erkekleri taş fırın:)

    YanıtlaSil
  2. Erkekler için olanımı :( aaay düşünemiyorum erkekleri öyle .. Bence Türkiye bu için 1000 yıl beklemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım :)
      2000 yıl bile olabilir :)))))

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..