10 Haziran 2013 Pazartesi

tatil mi dediniz?

Tatil yapmak istiyorum
Tatil denince akla hemen havuz kenarı, deniz kenarı geliyor,
Bu aralar deniz kenarında serin serin uzanıp tembellik yapmayı çok isterdim.
Ancak tatil planlarımız  - şimdilik -  Eylül ayına kadar ertelenmiş durumda...

Sanırım bu yaz aşağıdaki gibi sahnelere şahit olacağım, kim bilir belki de baş kahramanı olacağız Badem ile 



Çocuklu tatille ilgili anılarınız varsa dinlemek isterim :)




Bol güneşli günlere





bademlebuduk 

9 yorum:

  1. sana kesinlikle katılıyorum canım, biz de aynı böyle oluyoruz , tek çocukla bile zorken iki çocuklulara allah kolaylık versin. resme de çok güldüm :)
    sevgiler

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bizde de çocuk bir tane ama 2 taneye bedel :))

    YanıtlaSil
  3. kıyamam ya yazık :D
    allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  4. süt çorbası gerçekten bir harika görünüyor rica etsem tarifini yayınlar mısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette :)
      http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/02/benim-mantar-corbam-kzmn-sut-corbas.html

      Sil
    2. http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/02/benim-mantar-corbam-kzmn-sut-corbas.html

      Sil
  5. :))hahah çok tatlı bu durumu cok guzel anlatan bı resım )
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..